![]() |
|
|
#61 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
wel verschrikkelijk ouderwets ![]() |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Forum Freak
|
Retro heet dat, Kajuna, en is weer helemaal "in"
![]() |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Forum Freak
|
Maar dan nu toch met een gazen lampenkap er omheen. Heel mooi!!
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
Waar vind ik beschilderd glaswerk?
Nog even over dat beschilderde glaswerk .
Zou iemand mij kunnen zeggen of dit streek gebonden is, bv enkel Bohemen. Of kan ik het in heel Tsjechie vinden en in wat voor soort winkels? Zodat ik weet waar ik zoeken moet. alvast bedankt. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Lid
|
Glaskralen
Hallo,
Aankomende zomer gaan we voor de 3de keer naar Tsjechie en nu ben ik voor mijn hobby opzoek naar een fabriek die glaskralen maakt... Ik weet dat er fabrieken zijn waar je een kijkje kan nemen en ook kralen kan kopen. Mijn leverancier haalt ze zelf ook altijd uit Tsjechi en omdat we er toch op vakantie gaan wil ik er zelf eens een kijkje nemen.. en misschien zelfs wel zelf daar wat kralen uitzoeken. Dus wie weet waar ik zo'n fabriek kan vinden?? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Lid
|
Ohhh dank jullie wel.. Ik vergeet altijd eerst de zoek funtie te gebruiken :-(
Ik ga me er even allemaal op orinteren en dan van de zomer mijn man lief aankijken,, HIHI ik jut mijn dochters wel op, die vinden het ook geweldig!!! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Administrator
|
Afgelopen kerstvakantie zijn we toevallig in een erg leuk antiek-kralenwinkeltje beland ergens tussen Jablonec en Tanvald. (beetje onopvallend aan de linkerkant van de weg). Ongelooflijk wat een voorraad (oude) kralen en toebehoren dit winkeltje in huis had! Als je daar in de buurt bent, moet je daar zeker even langs gaan.
![]() |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nieuw Lid
|
Glas in Pilsen, Cesky Krumlov en Ceske Budejovice
Wie kan mij vertellen of er in Pilsen,Cesky krumlov en CeskeBudejovice glasfabrieken,glasblazerijen eigenlijk alles wat met glas te maken heeft die door toeristen bezocht kunnen worden.
Henk Spa |
|
|
|