|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
Al gevonden. Door in te zoomen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Ik heb ons huis gevonden!!
Volgens mij is het inderdaad scherper dan Mapy en het is handig dat de kadastrale grenzen aangegeven zijn en de nummers. Jammergenoeg is het niet zo scherp dat ik onze schapen en geiten kan zien ![]()
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
Misschien heb je geen java op je computer staan.
Het is een java applet die opstart. misschien eerst even java downloaden. te vinden op http://www.java.com en klik op gratis java download (groene knop) Het dambord zal nadien verdwijnen en foto's komen tevoorschijn. veel suc6 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Inzoomen.
De satelliet beelden beginnen pas van schaal 1:10.000 Kies gewoon een regio. Teken met de muis een vierkant over de kaart en dan zoomt hij in op de grote van het vierkant. En zo kan je verder doen. Tot je voorbij 1: 10.000 gaat en dan krijg je satelliet beelden. En het leuke is dat deze tot 1:500 kunnen doorgaan. Wat zeer duidelijk detail geeft. Veel plezier |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Moderator
|
Volgens mij heb ik iets dergelijks gevonden voor de Liberecký Kraj
Kadastrale grenzen zie ik niet maar misschien weet iemand die te vinden |
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Bedankt Osa2!!!!.... Deze site staat nu bij mijn favorieten!!..
Kan ik elke dag even kijken, of ons huis er nog staat!!!.... Char.
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
De satelliet gegevens worden wel niet frequent geupdated. Mogelijk zijn de beelden al een paar jaar oud. Ik heb tussen mapy.cz en deze site soms al hele huizen verschil gezien.
Dus 1 van de 2 heeft verouderde satelliet data. Maar toch veel plezier met de satelliet foto's. Groeten, Osa2 |
|
|
|