![]() |
|
|
#11 |
|
Gast
|
Laten we hopen dat je gewoon niet overkomt en dat wens ik eigenlijk iedereen toe!
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
bij de familie van mijn vrouw is al 3 keer ingebroken met het trieste dieptepunt dat ze het huis in de brand hebben proberen te steken is gelukkig uit zichzelf uit gegaan . zij hebben nu met de buurman afgesproken dat ze een alarm hebben en wanneer er wat is gaat hij kijken.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Heel vervelend als er tijdens je afwezigheid in je huis(je) wordt ingebroken. Nog vervelender is als je daarom de boel extra moet beveiligen door bijvoorbeeld tralies voor de ramen, camerabewaking, alarm, noem maar op.
Je kunt er ook voor zorgen om geen echt waardevolle spullen in je huis te hebben tijdens jouw afwezigheid. Laat ze de ouwe rotzooi maar stelen. Berg enigzins waardevolle spullen in huis op een plaats waar de inbreker echt moeite moet doen om binnen te komen. Zorg voor een goed contact met je naaste buren. Laat weten wanneer je er bent, maar ook wanneer je weggaat. Sleutel bij een vertrouwenspersoon. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Wat ook erg vervelend is dat er ingebroken werd in het vakantiehuisje wat wij huurden in CZ en er nog zelf in verbleven ook op "het" moment.
Laatst aangepast door Sas; 03-12-07 om 15:29. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gast
|
Daarom ben ikk dankbaar voor de foefjes die ik hebt gekregen van een voormalig wetsdienaar.
Het mag dan bewegen op de rand van het toelaatbare, maar het werkt wel! in Oostkapelle loopt nu iemand rond met twee vingers minder, die bleven ergens tussen zitten, overigens heeft ie ook een poosje zelf gezeten. |
|
|
|
#18 |
|
Gast
|
Volkomen legaal: ontbrekende glaslat als gevolg van 'onderhoudwerkzaamheden'
|
|