![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Lijkt het u leuk om een GPS wandeltocht te maken? (meerdere antw. mogelijk) | |||
| Ja, met de familie |
|
26 | 45,61% |
| Ja, met mijn collega's/bedrijf |
|
10 | 17,54% |
| Nee, lijkt me niks |
|
23 | 40,35% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk | Stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#21 | |
|
Lid
|
Citaat:
Hoop dat het zo duidelijk is Arjenne |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Ja, nu is het mij iets duidelijker. Ik ben dus in voor een wandeling met GPS, wij hebben dat al vaker gedaan en het bevalt ons prima!!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Het lijkt mij ook leuk om eens een wandeltocht met GPS te doen, omdat ik dit nog nooit heb gedaan. Wil wel eens weten hoe dat is. Maar ik denk dat ik toch de voorkeur geef aan het 'zelf wandelen', gewoon maar kijken waar je naartoe gaat en waar je vervolgens uitkomt. Daar zit meer avontuur in en daar heb ik een GPS-apparaatje niet bij nodig
![]() Succes met je studie. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lid
|
Hallo allemaal!
Hartstikken bedankt voor het stemmen allemaal hier kan ik wat mee!! Wel zou ik het fijn vinden als er minimaal nog 5 mensen zouden stemmen dan zit ik boven de 50 en dat vind ik wel een mooi aantal. Ik heb ook nog een enquete uit gezet, en hier van heb ik er 100. Ik verwerk het allemaal in me verslag. Bedankt, Arjenne Laatst aangepast door arjenne; 11-04-08 om 14:56. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Super Lid
|
het lijkt me wel erg leuk, vooral met familie.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
Maar meer dan 50 is ook altijd welkom he
![]() arjenne |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
En wanneer gaan we nu wandelen?
![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
wij vinden het leuk als de opdrachten leuk zijn en niet te moeilijk en de groep waar je mee loopt moet niet veel groter als 6 man/vrouw zijn. ook moet de omgeving wel wat te bieden hebben leuke stad met veel bezienswaardigheden of een mooi natuurgebied.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lid
|
|
|