![]() |
|
|
#61 |
|
Moderator
|
Voor de officiële Europese regels aangaande het meenemen van huisdieren naar bijv. Tsjechië, zie dit onderwerp.
Ook deze bijdrage van Anavi bevat zeer nuttige informatie. ![]() |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Actief Lid
|
Nou jachtseizoen is volgens mij alleen in herfst.
![]() |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
maakt niet uit of het jachtseizoen is of niet - een loslopende hond ook al luistert ie en eigenlijk niet eens een wild dier wat aan zou kunnen doen (ivm grootte) kan door een jager afgeschoten worden.
reden? Gevaar van rabies besmetting, opjagen van drachtige dieren, jonge dieren, slecht humeur van jager ...... |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Wij hebben pas nog een hond een ree het prikkeldraad in zien jagen, daar wordt je helemaal niet vrolijk van!! De hond luisterde normaal heel goed naar commando's(zei zijn baasje, en dat geloof ik hoor!!) maar dan niet, voor geen meter!! ![]() Dus... Keetje, in een bos... hond aan de lijn!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Huisdier mee naar Tsjechië
volgens mijn schoonmoeder moet een hond gemuilkorfd in Tsjechië, is dat zo? Onze hond is zo middelgroot(Portugese waterhond en 11 jaar) en is dat hier dus niet gewend. wie kan ons wat wijzer maken?
groetjes Jolanda. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
VIP Lid
|
op openbaar vervoer zal je je hond moeten muilkorven maar voor de rest niks hoor
we zijn 9 jaar in cz op vakantie geweest met onze berner sennen,een kanjer van 65 kilo,nooit probleem gehad,alles deed ie mee,camping ,pension,hotel,hij was wel goed opgevoed niemand had last van hem,hij had eerder last van de mensen die hem konstant wilde aaien. openbaar vervoer hebben we niet gedaan met hem,voor de rest geen probleem ,ik vind trouwes dat hij overal welkom was,hij gaat direkt onder de tafel ligge,en meermaals kwam er een flink bot uit de keuken en verdween onder de tafel en snoepen dat hij deed groetjes |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
bedankt voor de reactie, ik ben niet alleen wijzer over de hond, maar ook op de manier om hier iets op te zoeken. ik had mijn vraag n.l. gewoon weggelegd zonder eerst de zoekhoek te gebruiken. gr.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Onze hond gaat altijd mee naar Praag. We hebben wel een muilkorf, maar die heeft ze nog nooit omgehoeven! In ieder restaurant was ze van harte welkom en zelfs in iedere winkel!!!
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi allemaal
Even heel iets anders,wij gaan met vrienden op vakantie. Maar mijn vriendin is zeer slecht ziend,zij heeft een geleide hond. Weet iemand als die hond wel overal mee naar toe mag? groetjes Cuinera |
|
|
|