![]() |
|
|
#121 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ik vind ook dat je honden niet mee kan nemen in een restaurant. Ze schudden zich 1 x uit, ronddwarrelende haartjes, in mn eten, bah. Ook al heb ik zelf ook een hond van inmiddels 14, ben gek op haar, ging tot vorig jaar ook altijd mee op vakantie, maar mee een restaurant in, Nee.
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
VIP Lid
|
Op het terras, liggend onder onze tafel kijken veel mensen verbaasd op als we vertrekken.
Hadden ze een hond bij zich? |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Super Lid
|
Helemaal mee eens Hilde.Maar ik wil er nog wel even iets aan toe voegen, vooral voor Kukel. Onze honden zijn honden en worden ook zo behandeld, maar om nu te zeggen dat we onze honden thuis moeten laten, dat gaat me iets te ver. Mede zij maken onze vakantie tot wat ie is. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Super Lid
|
Dat is ook zo, Jolanda. En zoals altijd is het een kwestie van elkaar respecteren, maar ook ervoor zorgen dat anderen geen (of althans zo min mogelijk) last van jou (of jouw dieren) hebben.
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Actief Lid
|
Ik heb hier zegge en schrijven één keer een gemuilkorfde hond gezien. Onze hond draagt nooit een muilkorf en nooit problemen gehad. Hier in het dorp dragen de honden er ook geen als ze op straat (paden) lopen. Fijne vakantie met de hond.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Nieuw Lid
|
we hebben diverse pagina's gelezen over wel en of niet een muilkorf. voor de zekerheid koop ik maar zo'n ding en als we een wandeling in het bos maken dan moet hij hem maar om. liever mee dan zonder hond terug.
bedankt voor de reactie en nu maar hopen dat het weer daar beter is dan in nederland gr |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn meerdere malen In het Reuzengebergte (6jr) geweest met onze huisdieren en hebben nooit problemen gehad. 1 Sint Bernard en 1 Jack Russel. De restaurant houders waren allen er aardig en diervriendelijk.
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Actief Lid
|
Honden zijn van harte welkom in CZ. Vanaf 1 januari is er een nieuwe wet dat honden niet meer los mogen lopen. Op zich heel logisch, alleen voor Willem van Oranje, onze hond een crime, hij wil het liefst elke dag bij alle omaatjes in het dorp langs. In veel restaurants zijn honden welkom, anders staat het op de deur.
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|