![]() |
|
|
#111 |
|
VIP Lid
|
Nee, gelukkig niet.
alleen in het openbaar vervoer, volgens mij. En er is al vaker over geschreven. Hilde |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Daarom heb ik deze vraag samengevoegd met het reeds bestaande topic. Even dit topic doorlezen, cor, en je weet (bijna) alles. Succes! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Actief Lid
|
Huisdieren mee naar Tsjechie
We hebben twee honden die altijd overal mee naar toe gaan. In het openbaar vervoer hebben de honden een muilkorf nodig. Op veel plekken zijn honden welkom, maar lang niet in alle restaurants. Vraag het altijd vriendelijk voordat je naar binnen gaat en 9 van de 10 keer mag het. Zeker als het rustig is. Vanzelfsprekend heeft de hond een paspoort en een chip nodig.
Succes en plezierige vakantie. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
VIP Lid
|
Misschien een praktische tip.
Bij mooi weer gaan wij met onze twee grote honden meestal op het terras zitten. En als het nat en fris is blijven onze viervoeters zo mogelijk in de auto. Meestal worden ze zonder dat wij het vragen al snel voorzien van een bak water. Ik vind Tsjechie tot nu toe erg hondvriendelijk. Hilde |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Nieuw Lid
|
Voor de eerste maal naar Zuid Bohemen
Hoi allemaal,
Dit jaar gaan we voor de eerste maal naar Tsjechië en hebben ook twee honden mee. Heeft er iemand ervaring hoe de Tsjechen omgaan met honden ? Bedankt |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Super Lid
|
Honden, tot nu toe hebben wij nog geen ander land bezocht wat zo hondvriendelijk is.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Forum Freak
|
Welkom ammm,
Onze hond Mazzel had eerder haar drinken op een terrasje dan wij! Alleen maar vriendelijkheid naar haar toe. We hadden voor de zekerheid wel een muilkorf bij ons als ze mee ging (verplicht), maar ze heeft hem nooit omgehad. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
VIP Lid
|
zoals ik al schreef, vind ik ze heel hondvriendelijk, ammm
Lees de voorgaande berichtjes eens. Daar is dat een meer voorkomende mening. Onze `hondjes`hebben het altijd erg naar hun zin. DSC04411k honden tevreden.jpg Hilde |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Inderdaag is Tsjechie zeer hondvriendelijk.
En honden in restaurant is buitengemeen onsmakelijk. Typisch een Nederlands probleem. Zien die stomme beesten als kinderen. Nemen ze mee in restaurants! Ik denk dat de Tsjechen te aardig zijn om dat te verbieden. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Super Lid
|
Ik hou ook niet van honden in openbare gelegenheden.
|
|
|
|