het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-05-08, 16:35   #21
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Bij een totaalbedrag van 6 euro (7 eurocent per persoon per dag) kan ik niet spreken over oplichting en is geen geen enkele reden tot klagen vind ik persoonlijk. Het staat echter in geen verhouding tot de aangekondigde "houd rekening met € 2,- per persoon per dag" zoals deze bij het gehuurde huis vermeld staat. Die info mag dus wat kritischer gecontroleerd en correcter vermeld worden door Belvilla .
p750mmx is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 17:24   #22
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
In de meeste gevallen wordt de toeristenbelasting ter plekke afgerekend aan de eigenaar van de gehuurde woning en niet via de reisorganisatie.
paula is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 20:28   #23
Volwaardig Lid

dickjansen's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
p750mmx schreef:
Bericht bekijken
Bij een totaalbedrag van 6 euro ( 7 eurocent per persoon per dag) kan ik niet spreken over oplichting en is geen geen enkele reden tot klagen vind ik persoonlijk. Het staat echter in geen verhouding tot de aangekondigde "houd rekening met € 2,- per persoon per dag" zoals deze bij het gehuurde huis vermeld staat. Die info mag dus wat kritischer gecontroleerd en correcter vermeld worden door Belvilla.
@p750mmx
In je eerste bericht #1 rep je van een totaalbedrag van 168 euro voor de gehele vakantieduur. Da's dus heel wat anders dan de 6 euro die je nu vermeldt. Vandaar mijn opmerking. 6 euro is uiteraard heel schappelijk. Het klopt overigens dat je deze belasting rechtstreeks afdraagt aan de verhuurder (zoals Paula meldt) en niet aan de reisorganisatie (is ook onze ervaring). Enne ... een fijne vakantie! Grtzz, Dick
dickjansen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-05-08, 21:56   #24
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Tja, mijn eerste bericht betrof de theorie zoals deze bij Belvilla werd weergegeven (voor onze Meivakantie) en mijn bericht betreffende de betaalde 6 euro was de praktische ervaring. Je hebt mijn berichtjes niet helemaal goed begrepen denk ik maar mogelijk ben ik niet duidelijk genoeg geweest.

De Meivakantie is inmiddels (helaas) al achter de rug maar toch bedankt voor je wensen.
p750mmx is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels