![]() |
|
|
#31 |
|
Actief Lid
|
wij hadden ons voorgenomen veel te cachen.
Ik had mij voorgenomen veel te gaan vissen. Maar er was zo veel te doen dat we niet alles hebben kunnen doen wat we ons hadden voor genomen. Goede reden om volgend jaar weer terug te komen. Jos Laatst aangepast door Jos van Zetten; 04-08-07 om 02:05. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lid
|
En wij gaan overmorgen richting Tsjechie, dus alle voorbereidingen zijn al klaar.
Ik heb zo'n 25 caches uitgeprint !! En nu maar hopen dat het wat wordt, in de winter is het toch altijd wat moeizamer dan zomers |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Geocachen omgeving Vrchlabí
Wij zijn net terug van vakantie.
Natuurlijk zijn wij ook weer wezen geocachen. Wat mij is opgevallen dat het aantal caches in Tsjechië behoorlijk is toegenomen. In een omtrek van 25km rond Vrchlabí lagen bijna 200 caches. Dat is vele malen meer dan vorig jaar. Dit is een leuke ontwikkeling. Dus het Reuzengebergte is een mooie plek voor de geocachers onder ons. Wij hebben een aantal Wooden coins gevonden, leuk voor de verzameling. ![]() De Tsjechische geocachesite: www.geocaching.cz Veel geocacheplezier!! Jos Laatst aangepast door Jos van Zetten; 04-08-08 om 15:33. Reden: link aangepast |
|
|
|