|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn ook grijs (nou ik onder mijn kleurtje uit een doosje). Misschien zijn wij daardoor wat milder in ons oordeel en hebben wij het voordeel niet in een toeristenoord te wonen.
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Ik heb ook wel meegemaakt dat ik liever onder de tafel zat dan ervoor, maar dat maak je overal mee. Er zijn helaas mensen die vinden dat als ze op vakantie zijn, alles kunnen maken.
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Je hebt altijd en overal mensen die zichzelf erg belangrijk vinden en zich van anderen niets aantrekken. En natuurlijk is het ergerlijk als je ergens zit te eten en je wordt gestoord door dronken gelal of krijsende kinderen. Natuurlijk is dit ergerlijk en verpest het jouw plezier, maar hoe meer je daar op gaat letten hoe erger het wordt en er zijn nu eenmaal altijd a-sociale mensen. Sluit je er voor af en wees blij dat jouw gezin kan genieten zonder luidruchtig te worden en dat jouw kinderen wél zijn opgevoed! Op zo'n moment kan je ook trots zijn op je eigen gezin/familie.
|
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
http://www.tsjechie.net/board/f13/el...ijk-15427.html Doni
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
Neen, ik bedoelde "slecht" gedrag op straat. Zie de link die Gorrit gaf in bericht nr 5. ongemanierdheid...
|
|
|
#16 |
|
Volwaardig Lid
|
Gelukkig hebben wij nog geen ongemanierde Nederlanders ontmoet in Tsjechië. Zelfs niet tijdens ons dag-uitstapje vanaf de camping naar Praag toe. Iedereen gedroeg zich keurig tijdens de rondleiding met de gids maar ook daarna heb ik geen wangedrag gezien.
Ook later, tijdens andere bezoeken aan Tsjechië zagen we geen onbeschofte medelanders. Tijdens een nachtdropping bij de camping hadden we een klein akkefietje met een landgenoot die vond dat de regels niet voor hem bedoeld waren maar dat was het! Zoiets maak je ook op andere plaatsen mee. Fera |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Helemaal mee eens!
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Het verhaal van Sibbel waarmee hij deze topic gestart is vind ik heel herkenbaar en is dus de reden om absoluut uit de toeristische gebieden weg te blijven.
Je zou het dan nog bijna jammer vinden dat het hier (nog) zo goedkoop is omdat dit dan weer allerlei figuren aantrekt tijdens de vakantie die je eigenlijk het liefst wilt ontlopen. Maar de mensen die echt kiezen voor dit land om er te gaan wonen zijn over het overgrote deel anders en ik hoop dat dit blijft en ik hoop ook dat ik mijn steentje aan die goede leefomgeving dan kan bijdragen als ik mijn stekkie gevonden heb.
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Ik heb gelukkig nog geen negatieve ervaringen gehad wat dit betreft in Tsjechie, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat wij in een minder toeristisch gebied zitten.
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moderator
|
Ik heb de berichten in dit topic even teruggebracht tot het eigenlijke onderwerp. Helaas ging dat niet helemaal goed; het beruchte "verkeerde knopje" maakte dat er een aantal dingen onbedoeld zijn verdwenen. Mijn nederige excuses...
![]() |
|
|
|