![]() |
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
In grote supermarkten, winkeltjes bij de grens en in de dierentuin van Dvur Kralove kun je met Euro's betalen. Echter zoals Kukel al zei; 'Tegen een ongunstige koers.' Geloof 25 Kc.
Je kunt beter met je pinpas wat kroontje pinnen. Dan heb je wel pinkosten meer tegen een veel betere koers. Dus meer kronen voor je Euro. Dit moet je als zuunige Nederlander toch wat zeggen. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
Met kronen betalen. Dat geeft je nog enigszins het gevoel dat je in een "vreemd" land op vakantie bent.
![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
dat ook,
maar als je echt geen geld heb.. wij veel winkels kun je ook al je Euro's inleveren..... |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
Sorry, Kukel. Dat ik je niet letterlijk heb geciteerd. Ik kon niet meer je bericht teruglezen en tegelijkertijd het bericht schrijven. Neem me niet kwalijk als je beledigd voelt.
Hoop niet dat het heeel belangrijk is. Het onderwerp ging eigenlijk over het betalen in Euro's. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Met je betaalcard en met creditcard kun je overal in CZ terecht, en als je persé kontant wilt betalen met Euro's ..kan dat ook...kost alleen een beetje meer
gewoon pinnen bij de bank in CZ en kronen ophalen en handje-kontantje betalen....Groet, Doni ![]() |
|
|
|