![]() |
|
|
#12 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
Pinnen is juist goedkoop en als je pint, pin dan zoveel mogelijk, want je betaalt per handeling en niet per bedrag. Geld uit de muur is meestal het voordeligst! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
Ja, die opmerking van Doety snap ik ook niet helemaal...
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
|
Oooooow... Nu snappikkum!
![]() |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Lid
|
Citaat:
Sorry ik was dit al weer vergeten. Zit thuis niet zoveel achter de computer. Tabe zei het me . Het staat er inderdaad een beetje raar. . Maar Pascal je hebt gelijk ,dat bedoelde ik. Je kan in de winkel best met je creditkaart betalen kost je 0,25 cent. Als je geld pint met je creditkaart kost je dat afhankelijk welke bank je hebt € 4,50 bij de postbank of een aantal % van het opgenomen bedrag. Is mij een keer overkomen.Tabe had de pinpas in zijn zak, (we nemen altijd maar 1 pas mee) en ik de creditkaart. Toen ik wide pinnen kwam ik er achter dat ik de verkeerde pas bij me had, ik dacht ach wat maakt het uit het zal wel meevallen, anders moet ik terug naar het huisje. Nou ik heb het geweten ,voor 15000 kc moest ik 15 € betalen.:snik: Toen kon je dat bedrag nog in een keer opnemen, nu ook niet meer. Misschien ook afhankelijk van welke bank, bij de postbank kun je nog maar 10000 kc opnemen, met je pinpas was dat ook 15000. Nu de kroon duurder wordt ,word het misschien nog minder. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
OK dan, prima tip dus!
![]() Pinnen bij de automaat met je giro- of pinpas is dus een aanrader, maar met je creditcard beslist niet! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Betalen met euro's
Binnenkort ga ik voor een vakantie naar tsjechie. Is het overal al mogelijk om met euro's te betalen?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
|