het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 22-01-06, 10:44   #61
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Freddy2005 schreef:
De prille jeugdervaring.............moeten nog veel leren relativeren.

Hallo jongens en meisjes, NathalieRondja is een van onze jongste leden en actief, op haar leeftijd bekijk je de wereld door en andere bril en haar impulsive reactie zie ik als een "jeugdzonde" maar het is ondernemende jongedame en een aanwinst voor het forum. En Nathalie inderdaad voortaan duidelijk man en paard noemen dan nemem we eventueel actie. Verder heeft ze een goede muzieksmaak. Na zdravi!!
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 12:06   #62
Lid

NathalieRonja's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Macek schreef:
Ik neem aan dat je naar de manager bent geweest, dus mijn vraag, wat was het resultaat. Dan het volgende forumleden, wij maken altijd wel wat mee, vaak positief, maar soms negatief. Dus wat Freddy al opperde geef de naam van hotel, pension, kamping, huurhuis of wat dan ook en dan komt het bij gebleken terechte klachten op de zwarte lijst. Dus misschien een idee om een zwarte lijst aan te maken van die oorden in Tsjechië waar de service beneden peil is en waar je wordt geript.
Na zdravi!!!

En o, ja Depeche Mode maakt hele mooie muziek!!!!!
Ik weet niet precies wat diegene gedaan heeft die zijn portomonee is verloren. Maar de hoteleigenaren zeiden dat ze het niet gedaan hadden, misschien waren zij het ook niet maar de schoonmaakster op eigen houtje want als je zo kijkt, die schoonmaakster zag er vet arm uit enzo die had geen tanden meer zowat en ze had vet armoedige kleding aan en bij de rest van het hotelpersoneel was dat niet zo.

Idd ik weet! DM is zoooooo chill ik ga ze live zien in rotterdam
NathalieRonja is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 13:26   #63
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Voortaan Nathalie je waardevolle spullen in een kluisje en houd je pinpas gescheiden van je portemonee, dat als ze iets jatten dat ze niet alles hebben. Na zdravi!!! Depeche Mode!!!!
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 13:28   #64
Lid

NathalieRonja's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Macek schreef:
Voortaan Nathalie je waardevolle spullen in een kluisje en houd je pinpas gescheiden van je portemonee, dat als ze iets jatten dat ze niet alles hebben. Na zdravi!!! Depeche Mode!!!!
Bij mij is het ook niet gebeurd hoor ik ha dmijn protomonee 24 uur per dag bij me hij lag zelfs onder mijn kussen
Oud 22-01-06, 16:22   #65
VIP Lid

hilde_kees's avatar

Nationaliteit:

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Vorige week in een congrescentrum in Nederland was het eerste wat te lezen was op de hotelkamer: Laat geen waardevolle spullen achter op de kamer en in de auto.
De leiding verontschuldigde zich en deed hun best. Ze konden het toch niet voorkomen.
Het personeel zag er allemaal keurig verzorgd en goed doorvoed uit.

Het uiterlijk is mijns inziens een slechte graadmeter.
Als de schoonmaakster regelmatig bijverdiende had ze er misschien juist beter uit gezien.

Hilde
hilde_kees is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 17:17   #66
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
NathalieRonja schreef:
... die schoonmaakster zag er vet arm uit enzo die had geen tanden meer zowat en ze had vet armoedige kleding aan en bij de rest van het hotelpersoneel was dat niet zo...
... dus als je geen tanden meer hebt, dan ben je corrupt ???
... en als je 'vies werk' doet, mag je geen werkkleding aan hebben, maar moet je er piekfijn uitzien net zoals het bedienend personeel ???

Citaat:
profielNathalieRonja schreef:
Ik ben er vorrige week voor het eerst heen geweest en ik heb heel erg heimwee, Nederland is echt een rotland ik wil later ook echtw el in Tsjechie wonen!
In je profiel schrijf je dat je wel in Tsjechie wilt wonen, en elders schrijf je 'dat cerny dul je anders ook wel beviel!'
Maar als ik jouw berichtjes zo lees dan krijg ik een heel ander idee.
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 19:25   #67
Lid

NathalieRonja's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
pelhrimov schreef:
... dus als je geen tanden meer hebt, dan ben je corrupt ???
... en als je 'vies werk' doet, mag je geen werkkleding aan hebben, maar moet je er piekfijn uitzien net zoals het bedienend personeel ???

In je profiel schrijf je dat je wel in Tsjechie wilt wonen, en elders schrijf je 'dat cerny dul je anders ook wel beviel!'
Maar als ik jouw berichtjes zo lees dan krijg ik een heel ander idee.
heb je het voorafgaande ook gelezen, obviously you didn't

omdat het personeel zo currupt als de neten is hoeft niet te betekenen dat het land niet ok is...het land is vet mooi en spotgoedkoop...in de iwnter kan je er elke dag snowboarden en de jongens zijn zeer mooi. De jeugd is vet aardig daar en de meeste ouderen ook! Ik zeg alleen dat je moet oppassen en je moet even goed lezen WAAROM
Oud 22-01-06, 21:00   #68
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
NathalieRonja schreef:
heb je het voorafgaande ook gelezen, obviously you didn't
Natuurlijk heb ik je voorgaande berichten gelezen en ook dat als iemand je een gerichte vraag stelt dan antwoord je dat je het eigenlijk niet meer weet.

Ik vraag me echter af hoe je zo'n oordeel kan vellen als je slechts 1 keer ergens een paar dagen geweest bent.

Ik kom al bijna 20 jaar in heel Oost Europa en vaak meerdere keren per jaar, maar heb nog nooit problemen gehad. En ook niet in alle andere Europese landen, en ik heb toch al heel wat kilometers voor werk en vakantie gereisd.

Maar jij, die 1 keer een paar dagen in Tsjechië op 1 plek is geweest, oordeelt direct dat al "het personeel zo currupt als de neten is".
Welk personeel bedoel je eigenlijk?
Want om nou zomaar een schoonmaakster te beschuldigen omdat ze toevallig geen tanden meer heeft en in haar werkkleding loopt vind ik nogal wat.
Heb je er wel eens aan gedacht dat toevallig iemand van je klasgenoten ook niet helemaal "zuiver" kan zijn en die zijn kans waarnam toen hij toevallig voorbij liep terwijl de deur even open stond en hij deze spullen voor het grijpen zag liggen.
Of dat die jongen, waarvan zijn portemonnaie "gerold" was, deze misschien gewoon verloren heeft en dit bij zijn reisverzekering wilde claimen door te zeggen dat die gerold was.

Ik snap het niet, dus leg ons nogmaals maar eens in goed en normaal Nederlands uit WAAROM je denkt dat "het personeel zo currupt als de neten is".
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 21:12   #69
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
pelhrimov schreef:
Ik snap het niet, dus leg ons nogmaals maar eens in goed en normaal Nederlands uit WAAROM je denkt dat "het personeel zo currupt als de neten is".
Ach Pehlrimov.
Dit meisje is net droog achter haar oortjes en voor het eerst in groepsverband in het buitenland geweest. Als dit meisje over dertig jaar nog eens dit Forum bezoekt dan zal ze heel andere ideeen over het leven hebben. Ik heb het gevoel dat zij op 1 of andere manier de "slechte Tsjech"aantrekt".
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 22:20   #70
Lid

NathalieRonja's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
pelhrimov schreef:
Natuurlijk heb ik je voorgaande berichten gelezen en ook dat als iemand je een gerichte vraag stelt dan antwoord je dat je het eigenlijk niet meer weet.

Ik vraag me echter af hoe je zo'n oordeel kan vellen als je slechts 1 keer ergens een paar dagen geweest bent.

Ik kom al bijna 20 jaar in heel Oost Europa en vaak meerdere keren per jaar, maar heb nog nooit problemen gehad. En ook niet in alle andere Europese landen, en ik heb toch al heel wat kilometers voor werk en vakantie gereisd.

Maar jij, die 1 keer een paar dagen in Tsjechië op 1 plek is geweest, oordeelt direct dat al "het personeel zo currupt als de neten is".
Welk personeel bedoel je eigenlijk?
Want om nou zomaar een schoonmaakster te beschuldigen omdat ze toevallig geen tanden meer heeft en in haar werkkleding loopt vind ik nogal wat.
Heb je er wel eens aan gedacht dat toevallig iemand van je klasgenoten ook niet helemaal "zuiver" kan zijn en die zijn kans waarnam toen hij toevallig voorbij liep terwijl de deur even open stond en hij deze spullen voor het grijpen zag liggen.
Of dat die jongen, waarvan zijn portemonnaie "gerold" was, deze misschien gewoon verloren heeft en dit bij zijn reisverzekering wilde claimen door te zeggen dat die gerold was.

lees de toppic "snowtubbing" en ga geschiedenis leren...jij komt blijkbaar alleen maar in de toeristishe oorden. Mijn moemoe is ook bekeurd een paar jaar terug in tsjechie ze had niets verkeerd gedaan en ze kon ook nog afdingen bij de politie... De duane kan je omkopen met een pak koffie als ze een steekpenning controlle willen houden...Je moet je echt stil houden, dat bij jou altijd alles goed gaat hoeft niet te betekenen da er vet veel curruptie is ik bedoel de regels zijn daar anders en ze zijn daar minder welvarend..
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels