![]() |
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
Laten we hopen dat dat lukt.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Forum Freak
|
Bovendien weet ze niet bij benadering wat armoe is!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
VIP Lid
|
Maar wie hebben dat gedaan?????????????????
Bewijzen van wie er gestolen heeft?????? |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Lid
|
Nou stel, je legt je portomonee neer op je nachtkastje, je ramen zijn dicht en je verlaat je kamer en je doet je kamerdeur netjes op slot. Je komt terug en je prullenbak is geleegd, maar je portomonee is ook weg, is dat niet een beetje verdacht of ben ik nu paranoia?
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
VIP Lid
|
Iemand is pas schuldig als het te bewijzen is dat hij/zij schuldig is. Zou je dit in nederland niet overkomen? Hoeveel toeristen zijn bestolen na een bezoekje aan b.v.Amsterdam. :snik: Het is triest :snik: ,maar waar. Het gebeurt overal! misschien dat je met een het weer goed kunt maken. Hilde |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Lid
|
opzich heb je gelijk wat het betreft dat er overal gestolen word, maar zoals ik op een ander onderwerp al zei, bij oost europese landen moet je gewoon heel erg opletten. en het kan niet anders zijn dan dat mensen die de sleutel van het hotel hebben, de portomonee gejat hebben.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
|
mentaliteit
Hoezo is in Tsjechie de mentaliteit anders??
Wij hebben die ervaring helemaal niet, wij zijn in verschillende hotels op vakantie geweest in Tsjechie maar hebben dit niet meegemaakt. Wel in Benidorm daar werd ingebroken op onze slaapkamer terwijl wij in de eetzaal waren. Dus je ziet kan overal gebeuren. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Pivonist
|
Ik neem aan dat je naar de manager bent geweest, dus mijn vraag, wat was het resultaat. Dan het volgende forumleden, wij maken altijd wel wat mee, vaak positief, maar soms negatief. Dus wat Freddy al opperde geef de naam van hotel, pension, kamping, huurhuis of wat dan ook en dan komt het bij gebleken terechte klachten op de zwarte lijst. Dus misschien een idee om een zwarte lijst aan te maken van die oorden in Tsjechië waar de service beneden peil is en waar je wordt geript.
Na zdravi!!! En o, ja Depeche Mode maakt hele mooie muziek!!!!! |
|
|
|