![]() |
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Wat ben ik geschrokken
Welk nummer van Bellvila hebben jullie ?
Staat als het goed is bij je boeking vermeld Wij zaten in huisje T12252 Anna. Foto's staan er inmiddels bij en zo te zien is er nog niks veranderd. Alleen de prijs! Succes! Groeten Peter |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gast
|
slik....dubbel slik.Die foto komt me heeeeel erg bekend voor ja!
we gaan de 2e week hier heen.de eerste week gaan we naar een huisje in Vlckov..zoiets.Ook bellvilla.heeft maar 2 sterren.... We hopen er dus maar het beste van.Wie weet zitten er nieuwe bedden in(moet ergens in geloven he???)Hadden jullie daar nog over gelaagd? Haalde het iets uit? Maar de eigenaren leken dus wel aardig??? Er stonden foto's bij en ook daar werd ik niks vrolijker van. Maar ja...we gaan over een week en blijven hopen!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nieuw Lid
|
We hebben inderdaad geklaagd en kregen 100 euro terug van de gehele som.
Jammergenoeg heb ik de correspondentie niet meer maar ik heb er erg lang over moeten zeuren en werd uiteindelijk weggestuurd met een fooi. Misschien is het handig als jullie opblaasbedden meenemen? Ik heb daar niet aan gedacht maar dat is ook nog een mogelijkheid. De mensen zijn erg aardig maar ze spreken geen andere taal dan tsjechie's dus erg moeilijk allemaal. Veel suc6 daar en ik hoop voor jullie dat de bedden zijn vervangen. Veel plezier en ik hoop nog wat te horen aan het einde van jullie vakantie Groeten Peter |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Super Lid
|
ik heb altijd geboekt bij
happy home
en bohemia travel en die huizen zijn zeker aante raden.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gast
|
Ik begin steeds benieuwder te worden naar het land en de huisjes hoor.Een talen wonder ben ik heel niet en zo lijkt mij dan ook een ontmoeting met die eigenaren heel er appart.Zoals ik dus begreep zitten die mensen dus al die uren buiten in het autootje te wachten tot de nieuwe gasten aankomen.Je zou er bij voorbaat al medelijden meekrijgen he?En ik ben iemand die overal wel slaapt hoor...denk ik????? Nog 3 nachtjes en dan gaan we..jullie lezen mijn verslag wel als we weer in Nederland zijn ge-ariveerd. groetjes miranda ![]() |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Wij boeken ons huis op www.topictravel.nl.
Vorig jaar in het adelaars gebergte geweest nou het lek wel een hotel en de mensen waren zo lief en aardig . Voor onze kinderen een fles fris voor paps een fles bier en voor mams een zelfgemaakte cake. Nou dan staan de tranen in je ogen en dan komt onze gezegde ook echt uit. Arme mensen zijn liever dan die rijke lui met de hand op de knip. |
|
|
|
|
|
#40 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Gewoon een verademing in vergelijking tot bv. de Fransen... Citaat:
Tja en over dat slapen... over het algemeen ben ik ook wel iemand die overal wel slaap, ook op harde bedden.... Nou heb ik 1 keer op een bed gelegen in Tsjechië die echt heel hard was... was blij dat ik daar maar 1 nachtje op hoefte te slapen.... Anders wil een flinke slaapmuts ook wel helpen hoor ![]() |
||
|
|
|