![]() |
|
|
#21 |
|
Gast
|
Re: Wat ben ik geschrokken
Heb gisteren de reisconsumentengids gehaald, daar staat een heel artikel in over allerlei organisaties die huizen verhuren in Tsjechie en Hongarije (mrt-april nummer)
|
|
|
|
#23 |
|
Gast
|
Ja ik vind van wel maar er staat ook info over andere zaken in. Dus get is een goed boekje, ook een handleiding om op een zeer voordelige manier vliegtickets te bemachtigen ontbreekt niet.
|
|
|
|
#24 |
|
Moderator
|
Ben niet zo´n vliegtype....opvliegerig dat dan weer wel
![]() Marion zou kijken of ze ´m mogen kan vinden in de stad... Heb ik tenminste iets te lezen als we 6 uur in de bus moeten zitten opweg naar Parijs.... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gast
|
Mss zijn we dat dan wel allebei?
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
Probeer ook eens de volgende link:
http://www.e-countrysideholidays.com/index.php?lang=pl Dit is de Nederlandse pagina van Eceat in Brno Eceat is een stichting die gesubsidieerd wordt door de Tsjechische overheid en ook door andere landen om de levensstandaard op het platteland wat op te krikken door huisjes, appartementen, boerderijen enz. te verhuren. De onderkomens worden regelmatig gecontroleerd en zijn een stuk goedkoper dan bij Nederlandse reisorganisaties. Erg geschikt voor mensen die niet van massatourisme huiden en wel van natuur en rust. Succes Wiebe ![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
hoi even eeen vraagje was dat huis in een gewone straat met meer huizen in een buitenwijk ??
En als j4e binnen kwam was boven een woning en beneden ook???groetjes heidi ![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Volwaardig Lid
|
Beste huizenzoekers,
net als Marcela verhuren wij ons 10-14 pers. vakantiehuis via onze eigen website www.lipnomeer.com, maar ook via Jan Zinger, Vacz.com en D-Reizen=> bij al deze bureau's gelden lage provisies van max. 10-50 Euro. Onze huurprijs kan hierdoor relatief laag blijven. Deze 3 bureau's vragen van huis-eigenaren uitgebreide info en veel foto's. Graag nog eens tot ziens aan het Lipnomeer. Groeten, Fenna Janssen Lipnomeer Tsjeck it Out |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gast
|
oeps.Had ik dit maar niet gelezen.Wij gaan over ruim een week naar een huis vlakbij domazlice,inderdaad via Bellvilla.De prijs vond ik daarintegen helemaal niet duur.Rond de 300 euro.En dat midden in de zomer????Ik hoop dat als dit hetzelfde huis zou zijn dat er inmiddels een hele hoop geklaagd is en dat de bedden beslaapbaar zijn. Veel comfort verwacht ik niet hoor...maar je moet er toch 7 nachten op slapen. Maar een eigenaresse die binnen komt stormen lijkt mij nog veel erger hoor. Eigenlijk ga ik er wel van uit dat als zo'n huis word verhuurd door een nederlandse organisatie dat de boel dan moet kloppen he? Heb je toevallig de naam van het huisjes???? groetjes miehiepie ![]() |
|
|
|