het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 01-08-03, 01:44   #11
VIP Lid

paula's avatar

Nationaliteit:
Re: Wat ben ik geschrokken

Wij hebben 2 jaar geleden geboekt bij www.uphill.nl, hebben hier zeer goede ervaringen mee, mooie woning, alles netjes in orde, €250 voor 6 personen, dus ook niet al te duur!
paula is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-08-03, 21:24   #12
jan
Nieuw Lid

jan's avatar

hallo Peter

wij gaan al vanaf 1992 naar Tsjechië, en hebben in het begin de reis geboekt via Happy Home en we hebben altijd een perfect huis gehad. de laatste jaren boeken we altijd via een bekende in Tsjechië, dat scheelt in prijs en je weet wat je krijgt. voor ons is het elk jaar één keer naar praag voor de praagse lente en dan verblijven we op zo'n 20 km onder praag in het plaatsje Vraz n Beroun. Er is daar een pension Vraz ( www.pensionvraz.cz ) en het is geweldig daar kijk maar eens op de site. tot nu toe heb ik altijd een goede vakantie gehad in Tsjechië voor de maand september ben ik nog aan het uitzoeken waar we heen gaan.
over belvilla heb ik ook al klachten gehoord. bij Happy Home heb ik altijd een leuk huis gehad.
succes bij je zoektocht.
jan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-08-03, 23:36   #13
Sas
Super Lid

Nationaliteit:

Hallo. Wij hebben 3 jaar geleden ook iets gehuurd via Tsjechoreizen . Wat ons tegenviel dat er in de brochure stond dat het huis alleen bewoond werd door ons. Nu kwamen wij daar aan en woonde de moeder van de eigenaresse in het voorstuk van het huis. Je moest altijd eerst langs het voorhuis waar moeders meestal buiten zat voordat je naar je eigen huis kon. Er was ook een kinderzwembad aanwezig, wat wij niet verwachtten was dat het gewoon een opblaasbadje was. Ondanks het niet echt vrij voelen vanwege, moeders, eigenaresse, zus en familie van eigenaresse hebben wij een hele leuke tijd gehad. Wat je dan bijv. weer had dat je uitgenodigd werd door de eigenaresse om sterk drankje te komen drinken bij het kampvuur en voor de kinderen marshmallows. Ondanks alles hebben wij toch wel een leuke vakantie gehad. Maar kijk goed uit wat er in de vakantiegidsen staan en vraag het desnoods na. Suc6 voor de volgende vakantie.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-09-03, 23:50   #14
Nieuw Lid

Hmm, ik heb via Interhome geboekt in Praag, hopelijk is dat beter. Niet echt goedkoop, maar het klinkt goed. Beter wat duurder en goed dan een verziekte vakantie...

Schandalig dat Belvilla zoiets flikt! Voor dat geld mag je zeker goede bedden verwachten en een redelijk tot goed comfort. Belvilla heeft ook geen echt goede naam, ik heb al vaker slechte verhalen gehoord. Ik zou ook een klacht indienen (als het inmiddels niet te laat is).

Ik bericht hier na afloop nog wel even hoe het ons is bevallen in het geboekte huis.

PS: de boerderij van Marcela ziet er geweldig uit! 'tis dat we naar Praag gaan, maar anders...
Reiziger is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-09-03, 07:28   #15
Lid

Hallo Remko

Wij hebben regelmatig geboekt via www.Uphill.nl en hebben hier goede ervaringen mee. De bemiddelaar is ook erg vriendelijk aan de telefoon en geeft je ook alle uitleg en informatie die je wilt hebben. Misschien een keer via www. Uphill.nl proberen
Margreet
bassie2 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-09-03, 02:36   #16
Nieuw Lid

Dat gaan we zeker eens in ons achterhoofd houden! Bedankt Bas(sie)
Remko is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-04-05, 09:34   #17
Lid

Hoi,wij hebben dit jaar voor het eerst een huisje geboekt via NOVASOL en het is gelegen te BEZDEZ.Er waren 8 foto's bij en op het eerste zicht ziet het er wel goed uit .Maar als ik die verhalen lees begin ik toch al te twijfelen.Is er iemand die al geboekt heeft via NOVASOL en is het meegevallen?Groetjes BRIT.
brit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-04-05, 12:07   #18
rob.goverde
Gast

Wij hebben al verschillende keren via Novasol geboekt en dat is altijd goed bevallen, zowel in Tsjechie als in Noorwegen. Met Novasol hebben wij nooit een probleem gehad. Ze hebben waar gemaakt wat in hun boeken stond.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 11-04-05, 16:09   #19
Lid

Bedankt Rob,het zal bij ons dan ook wel meevallen.Ik kijk er al naar uit
brit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-04-05, 17:09   #20
cor
Super Lid

Nationaliteit:

wij hebben ook alleen maar goeie ervaringen met novasol