|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Gast
|
dan stel ik me ook maar ff ies voor
ik ben Saskia Hendriks uit het noordige Assen. dit jaar ga ik voor het eerst naar Tsjechie samen met mn vriend. we gaan 2 weken, de eerste week gaan we naar een plaatsje in de buurt van Brno (predklasteri). Daar ben ik heel benieuwd naar het huisje daar, het is een huisje wat zelf door de eigenaar is gebouwd. het staat aan de rand van het natuurgebied moravische karst (waarvan ik nu al weet dat dat heel mooi is).
De 2de week zitten we in de buurt van Praag (Celakovice), mijn vriend is daar al wel geweest dus hij weet al wel dingen maar ik nog niet, dus ik ben erg benieuwd. Ik wil nou al degene bedanken wie deze forum heeft gemaakt. ik heb er al heel veel aan gehad. ik weet nu precies wat ik mee moet nemen naar tsjechie, hoe het zit met de benzine, de vignetten en alle andere dingen die tsjechie heeft.als iemand nog ideeen heeft voor onze vakantie hoor ik het graag!!!!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Genieten, vooral veel genieten!!!!
![]() Want je voorbereiding heb je al zo goed gedaan, dat moet wel goed gaan dus!!!
|
|
|
#3 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#4 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik las in je bericht dat je de tweede week naar Praag gaat of daar in de buurt... Als je slim bent parkeer je je auto buiten de stad en koop je een weekkaart voor OV kost niet veel en is reuze handig.. je bent snel van a naar b en kan alles op je gemak bekijken. Je hebt toegang voor de metro, tram, bus en trein.. Veel plezier en een prettige vakantie
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Legende
|
Citaat:
|