het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-08-06, 14:09   #121
Forum Freak

Volgens mij kan het gewoon niet anders, want 6 verdedigers voor 4 posities is wel vrij weinig. OK, Maduro zou evt. een linie naar achteren kunnen, maar als Grygera dan toch weggaat hou je nog steeds 6 verdedigers voor 4 posities. Dan komt Ajax in de problemen, ik denk dat de transfersom het probleem niet echt is.
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-08-06, 07:58   #122
Forum Freak

Tsjechië verliest van Servië

Tsjechië heeft de oefeninterland tegen Servië verloren. De Tsjechen kwamen, na een blunder van de doelman, na 3 minuten al voor door een doelpunt van Jiri Stajner.Danko Lazovic bracht Servië langszij met een geplaatste kopbal.

In de tweede helft liep Servië uit naar 3-1 door doelpunten van Pantelic en Trisovic. De laatste interland van Pavel Nedved werd dus verloren met 3-1. :snik:

UEFA.com
Oud 17-08-06, 08:42   #123
Geblokkeerde account

De laatste interland van Pavel Nedved werd dus verloren met 3-1. :snik: Is dat wel zeker ?, Nedved gaat toch niet in de serie B voetballen ?.
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-08-06, 08:43   #124
Forum Freak

Dat gaat hij dus wel doen :snik:. Hij weet in ieder geval nog wel wat clubliefde is.
Oud 17-08-06, 11:08   #125
Geblokkeerde account

Lukas,

Clubliefde en een prof speler ?, gaat m.i echt niet samen. Speelt hij nu op amateur basis verder of voor de 1,5 milj loon.
Oud 17-08-06, 12:57   #126
Forum Freak

Citaat:
Vonny schreef:
Clubliefde en een prof speler ?, gaat m.i echt niet samen.
Vind ik wel, ik noem bijv. een Ryan Giggs, die speelt al zijn hele voetballeven bij Manchester United (16 jaar!) en heeft aangegeven daar zijn carriere te willen afsluiten. CLubliefde bestaat dus echt wel

Citaat:
Vonny schreef:
Speelt hij nu op amateur basis verder of voor de 1,5 milj loon?
Serie B is niet amateurniveau toch? Daar betalen ze vaak ook behoorlijk goed.
Oud 17-08-06, 16:19   #127
Geblokkeerde account

Clubliefde heb ik al fan van Ajax ook,jammer dat ik nog steeds mijn eigen kaart moet kopen.

Voetballers zijn voor mij passanten op zoek naar nog meer geld, zou Nedved een gelijkwaardige club kunnen vinden met zijn jaarloon. ?. misschien vergis ik me wel in Pavel
Oud 17-08-06, 16:21   #128
Forum Freak

Zo werkt het toch ook in het echte leven? Als jij ergens 10 keer meer kan verdienen dan gaan 9 van de tien mensen gewoon. En ik vind het wel van clubliefde getuigen dat je in de Serie B gaat voetballen, want dat is Pavels niveau niet.
Oud 17-08-06, 19:12   #129
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Servië blij met 'Kleine Napoleon' na debuutzege

Servië is als zelfstandig lid van de UEFA begonnen met een historische overwinning. In Praag versloegen de Serviërs Tsjechië met 3-1. Servië speelde in een rood shirt, en mocht voor het eerst luisteren naar het Servische volkslied. De pers was na de overwinning erg enthousiast.

Vooral bondscoach Javier Clemente werd geprezen. De Spaanse oefenmeester is nu al omgedoopt tot De Kleine Napoleon. De bondscoach startte de wedstrijd met twee spitsen, een meesterzet volgens de onafhankelijke Servische krant Vecernje Novostri.

Op 2 september staat de eerste serieuze wedstrijd op het programma. Dan treft Servië in Belgrado Azerbeidzjan voor de kwalificatie van het EK 2008. Servië zal het die wedstrijd echter zonder steun van eigen publiek moeten doen, omdat het duel zonder publiek zal worden afgewerkt. Dit is de straf die Servië heeft gekregen na aanleiding van de ongeregeldheden tijdens Servië & Montenegro tegen Bosnië Herzegovina.

soccercity.nl
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-08-06, 09:27   #130
Forum Freak

Grygera geselecteerd voor Tsjechië
Amsterdam, 17 augustus 2006
Zdenek Grygera behoort tot de Tsjechische selectie voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Wales en Slowakije. De Tsjechische Ajacied ontving vandaag een uitnodiging van bondscoach Karel Brückner.
De Tsjechen spelen op zaterdag 2 september in Teplice tegen Wales. Op 6 september neemt de selectie van Brückner het op tegen Slowakije. Deze laatste wedstrijd wordt gespeeld in Teplice.
Ajax.nl
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels