|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Geblokkeerde account
|
Mijn man heeft af en toe de hengel boven het water gehouden, maar iets vangen was er niet bij.
Een stukje karper heb ik in een restaurant geproefd, veel graten en weinig smaak, de gepaneerde forellen smaken er echt voortreffelijk. Inderdaad, het aantal honden binnen en buiten de camping is mij wel opgevangen en zeker de loslopende honden, houden de Tsjechen van honden. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Geblokkeerde account
|
zeker , als moppen leggen voor je caravan en daar hun poot optillen, Petr deed niets tegen loslopende honden. zou wel moeten lijkt me ")
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Forum Freak
|
Net terug van camping Sever. We hadden een prachtige plek aan het water. Naast ons Denen, Nederlanders achter ons Tsjechen. Na een paar dagen werd het weer heel slecht en vertrokken er een aantal mensen weer richting huis of zochten drogere oorden. We hadden een mooie vuurplaats voor de tent en een schitterend uitzicht. Toen wij er waren had bijna iedere tent een vuurplaats en de kinderen hadden zelfs 2 disco's gevonden. Eentje naast de apotheek "Horor" en eentje er tegenover. Verder waren de pizza's heerlijk en er waren ook andere gerechten. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook heel wat hout gekocht en gestookt. Toen we aankwamen (30 juli) was het behoorlijk druk, maar na een tijdje werd het steeds rustiger. Ik vond het er heel gezellig met allemaal verschillende mensen en verschillende nationaliteiten. Mazzel (de hond) zwom in het water, voor de rest zat ze gewoon voor de tent. Ze moet ons allemaal zien dus loopt ze gelukkig niet weg. Ik wil ook niet dat andere last van haar hebben. In ieder geval hebben we allemaal genoten op camping Sever en ik hoop dat we volgend jaar nog een keertje kunnen genieten daar.
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Geblokkeerde account
|
Jij laat je hond in het zwemwater rond badderen ?.voor de tent toch aan de lijn veronderstel ik .
Het weer kan in die streken enorm omslaan , eind juni 48 uur regen gehad, het meer steeg pl.m 50 cm1 en de kampvuren lagen in het water. |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
, hoop ik. Het enige vervelende aan Mazzel is dat ze soms iets te nadrukkelijk laat horen dat ze er is. Maar dat is meestal na een paar ontmoetingen voorbij. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Geblokkeerde account
|
Volgens mijn man ben ik ook meestal goed opgevoed, ik zwem niet tussen de honden en praten doe ik na enkele keren gezien te hebben ook, hoe was het met Petr en zijn jong vriendinnnetje ??..
Volgend jaar is de camping misschien gesloten ![]() |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Forum Freak
|
He, gelukkig ben jij ook goed opgevoed . Maar met Petr. gaat het zo te zien goed. Hij was in ieder geval heel vriendelijk en behulpzaam. Van andere campinggasten hoorden we allemaal wilde verhalen over Petr en vriendin. Er was een vrouw en die sprak er schande van. Daar heb ik niet verder op gereageerd, want ik ken de situatie helemaal niet en het gaat me natuurlijk ook niet aan. Maar dat hij een jonge vriendin had was me binnen een dag al duidelijk gemaakt. Net een dorp hè, zo'n camping. ![]() |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Geblokkeerde account
|
Nou , Petr was over zijn nieuwe vriendin erg praatlustig vanaf hun balkon op de 1* verdieping, met zijn (ex) vrouw was Petr aan het onderhandelen over een vertrekpremie,dit is allemaal in het openbaar besproken,hij moet voor de camping zo,n 100.000,- Euro ophoesten. Volgend jaar gaan we naar Moldavie, TIPS ?.
|
|
|
|