|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Legende
|
Ik heb er deze zomer 4 nachten verbleven en het is mij goed bevallen. De ligging bij zowel metro als tramhalte zijn zeker positieve punten.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Al is het openbaar vervoer goed geregeld, als je maar een paar dagen in Praag verblijft, moet je zo min mogelijk reizen, is mijn mening. Je bespaart daarmee toch tijd (en geld voor een OV-kaart).
Ik ben net een paar dagen in Praag geweest en had daar juist gekozen voor een hotel dat op loopafstand ligt van alle bezienswaardigheden. Zo kon ik mijn tijd optimaal besteden. Ik had geboekt via http://www.hotelsczech.com en vond hotel Atos*** in Mala Strana, 4 nachten voor de prijs van 3. ______________________________ May you live all the days of your life! |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Juist omdat het OV in Praag zo geweldig geregeld en zo goedkoop is, bespaar je juist enorm veel tijd en ook geld, want een hotel in het centrum is veel duurder dan erbuiten en dat prijsverschil weegt echt niet op tegen de kosten van een OV-kaart. |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
|
hostel Arpacay! het ligt naast een tramhalte, en ook de nachttram komt er langs.
De staff kan soms niet helemáál Engels, maar ze weten wel waar alles te beleven is en zijn erg vriendelijk! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Aanbevolen hotel
Hotel City-Club. Eén straat vanaf het Wenceslas en een tweepersoonskamer ongeveer €60,-. per nacht. Leuke lounge, goed ontbijt en niet te massaal.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
|
Dank jullie wel.
Omdat mijn moeder vorige week is overleden ben ik met mijn hoofd en hart bij haar. Hilde |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Forum Freak
|
Oh Hilde, wat naar, gecondoleerd!
Ik wens jullie sterkte toe. |
|