![]() |
|
|
#41 |
|
Forum Freak
|
Maar, nu even terug naar het onderwerp (
) campinggas is nauwelijks te koop en Tsjechie!! Dus voldoende gas meenemen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Ja, dit is anders gas, de kans is erg klein dat de aansluiting hiervan past op campinggastoestellen, maar het is niet onmogelijk.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Actief Lid
|
Die grotere blauwe flessen campinggas zijn hier in Zuid-oost Moravië volop te koop.Zelfs bij benzinestations.
Wat ik hier nog nooit gezien heb en waar ik soms heimwee naar heb zijn VERSE mosselen.In het zuur in potjes en blik wel maar vers heb ik nog nooit gezien.Ook niet in het seizoen(eind zomer en in de herfst). rich? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
VIP Lid
|
Rich?, daarom neem ik ze mee uit Nederland. Die Mosselen. Kan met de moderne verpakking heel goed. Dan moet ik wel even de kok in het restaurant van onze vriendin vertellen hoe hij ze moet klaar maken, maar dan smaken ze ook in CR voortreffelijk. Zeker met een door de kok zelf gemaakte knoflooksaus!
Heb genoten van het gezicht, dat onze vriendin trok, toen ze de eerste mosselen opat, maar na een paar minuten was ze zeer enthousiast en heeft ze meer dan de helft van mijn portie ook opgegeten. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
bitterballen hebben ze ook niet, we hebben ze in een snookercentrum geprobeerd uit te leggen wat het was.. hihi..maar dat was geen succes he nol..?
kusss minuss |
|
|
|