![]() |
|
|
#102 |
|
Forum Freak
|
Monaco koopt spits Vargas en wil nu Ajax-verdediger Grygera
PARIJS, 9 augustus 2006 09:32 - AS Monaco heeft zich na de zwakke competitiestart (verlies bij Nancy) meteen geroerd op de transfermarkt. De prinselijke club kocht dinsdag Gonzalo Vargas van Gimnasia La Plata. (...) Daarmee lijkt de transfermarkt voor Monaco nog niet gesloten. De club zou graag de Tsjech Grygera van Ajax overnemen en hoopt ook de Portugees Maniche en de Ivoriaan Yaya Toure te strikken voor het middenveld. (...) |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Geblokkeerde account
|
Kan kloppen, Tsjech Grygera van Ajax komt vanavond in Kopenhagen in principe niet in actie.
Inmiddels heb ik mijn shirt en das al klaar gelegd voor de match van Ajax, helaas zit ik dan voor de buis te kijken, bij de thuiswedstrijd zit ik op de F-Side. Ik zal zwaaien |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Forum Freak
|
HOe zijn de regels eigenlijk dan? Als je niet in actie komt mag je nog wel Europees spelen bij een andere club toch? Hoewel...ik ving laatst ook wat op dat je niet eens bij de selectie mag zitten, maar dat weet ik niet...teveel regels.
Doe dat en vergeet niet een groot Tsjechie.net spandoen, dat vindt Pasqual vast leuk ![]() Lukas |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Forum Freak
|
Champions League
Champions League overzicht
VIANEN, 10 augustus 2006 07:56 - Na de heenwedstrijden van de derde voorrondewedstrijden van de Champions League lijken CSKA Moskou, Lille, AEK Athene en Galatasaray vrijwel zeker van een nieuw avontuur in het belangrijke toernooi. Voor Levski Sofia, Dynamo Kiev en Steaua Boekarest ziet de toekomst er ook zonnig uit en zo kan de Champions League dit seizoen opeens een stevige vertegenwoordiging uit Oost Europa krijgen. (...) Austria Salzburg zorgde voor een verdienstelijke zege op Valencia. De Oostenrijkse ploeg van Giovanni Trapattoni dankte de winst aan een kopbal van de Tsjech Pitak in de 73e minuut. (...) Galatasaray boekte een spetterende 5-2-zege op de Tsjechische outsider Mlada Boleslav. Turan scoorde twee keer voor Turkse kampioen en veteraan Hakan Sukur ook een keer. De andere Tsjechische ploeg, Slovan Liberec, kwam thuis niet verder dan 0-0 tegen Spartak Moskou. (...) Bron : Voetbal Nieuws |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Geblokkeerde account
|
Lukas,
Vergeet je ons Ajax niet, ondanks het niet inzetten van Mr Gr. Huntelaar prikt er 2 in en dat waren ook de enigste 2 hoogtepunten, ik benieuwd wat ze er zondag van bakken in de Arena om de schaal van Cruyff, ik doe voorlopig alleen de sjaal om op de F/Side. ±' Ik ga nu maar onkruid uit de tuin trekken |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Forum Freak
|
Vonny,
Als Grygera was ingezet, dan was Ajax er zeker bij gekomen. Helaas was dat niet zo en dan ga ik denk ik .Iemand die trouwens weet of Slavia Praag ergens live op internet te volgen is? Lukas |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Legende
|
Nedved gaat toch door als international
Pavel Nedved is door de Tsjechische bondscoach Karel Brückner opgeroepen voor de vriendschappelijke interland tegen Servië, die volgende week wordt gespeeld. Eerder overwoog de middenvelder van Juventus na het WK te stoppen als international. De 33-jarige Tsjech speelde tot nu toe negentig keer voor het nationale team.
Nedved zette aanvankelijk al na het EK in 2004 een punt achter zijn interlandloopbaan, maar Brückner wist hem voor de play-offs voor het WK tegen Noorwegen in november over te halen terug te keren in de selectie. Na het voor Tsjechië teleurstellend verlopen wereldkampioenschap leek de oud-speler van onder meer Lazio en Sparta Praag opnieuw te stoppen als international. De Oost-Europeanen sneuvelden in Duitsland in de groepsfase met de latere wereldkampioen Italië, de Verenigde Staten en Ghana. Nedved zegde vorige maand wel toe bij zijn huidige werkgever Juventus te blijven. Ondanks de gedwongen degradatie van de club naar de Serie B ziet hij het als zijn plicht Juve terug te brengen naar de top. Juventus werd onlangs vanwege het omkopen van scheidsrechters teruggezet naar de Serie B. Ook moet de Oude Dame komend seizoen met zeventien strafpunten aan de competitie beginnen. (novum/AP) hln.be 10/08/06 15u00 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Forum Freak
|
http://www.uefa.com/competitions/EUR...Id=443851.html
En hier de totale selectie van de Tsjechen: Selectie Tsjechië oefenduel Polen Doelmannen: Jaromír Blažek (AC Sparta Praag), Antonín Kinský (FC Saturn Moskovskaya Oblast). Verdedigers: Zdeněk Grygera (Ajax), Marek Jankulovski (AC Milan), Radoslav Kováč (FC Spartak Moskva), David Rozehnal (Paris Saint-Germain FC), Tomáš Ujfaluši (ACF Fiorentina), Tomáš Zápotočný (FC Slovan Liberec). Middenvelders: David Jarolím (Hamburger SV), Pavel Nedvěd (Juventus), Jaroslav Plašil (AS Monaco FC), Jan Polák (1. FC Nürnberg), Tomáš Rosický (Arsenal FC), Jiří Jarošík (Celtic FC), Karel Piták (FC Salzburg). Aanvallers: Jan Koller (AS Monaco FC), Libor Sionko (Rangers FC), Roman Bednář (Hearts of Midlothian FC). 9 spelers die er tijdens het WK nog bij waren, zijn er nu niet bij. Poborsky is gestopt bij het nationaal elftal. Galasek, Baros, Cech, Lokvenc, Jiranek, Stajner, Heinz en Mares zijn geblesseerd. Lukas |
|
|
|