Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Zuid Bohemen
Autokemp Olsina - Lipnomeer

Autokemp Olsina - Lipnomeer

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 07-08-06, 19:52   #31
algera
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Ook dit jaar 2006 zijn wij weer op camping Olsinach of ATColsina in Cerna v Posumavi geweest. We hebben er heel plezierig gestaan en dat waren ook de reacties van meerdere mensen.
Het sanitair op het linkergedeelte is zeer goed en schoon. Het rechter gedeelte is oud en oogt minder. Tijdens de drukste periode rond 20/25 juli was het zeer goed bezet, maar er waren nog plekken voor het uitzoeken, terwijl het weer fantastisch was.
Afgelopen winter is de camping deels terrasvormig aangelegd en de eigenaar is bezig om in de herfst het rechter gedeelte uit te bouwen. deels zijn er goed beschutte plaatsen en je staat altijd dicht aan het meer. Ik heb er regelmatig in gezwommen en dan is het dus zeker niet te koud. Ondertussen is er ook een ping-pong tafel geplaatst. Het lijkt wel een reclame voor deze camping, maar ik gun het deze eigenaar wel. Ook kun je op de camping voor een leuk prijsje eten. Dit jaar was er zelfs een nederlandse vrouw in de bediening. Zij is daar blijven "hangen". Overigens zijn in dit gebied overal veel Hollanders en slechts een enkele vakantieganger uit een ander vreemd land. De campingbeheerder is tsjechisch maar spreekt ook duits.
algera is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-08-06, 13:18   #32
Vonny
Geblokkeerde account

Algera,

Kon jij goed op de camping komen,een maand geleden waren ze naar driftig aan de doorgaande weg aan het werken en de afslag naar de camping was toen geblokkeerd,resp je moest door een los grindpad crossen, wij hebben dat maar niet gewaagd.

Wij zijn er wel met de fiets wezen kijken, dan heb ik zeker de oude toiletgroep gezien of liggen daar enkele campings naast elkaar ?.

Duidelijk een camping in wording met potentie in de toekomst,de prijzen waren voor het Lipnomeer laag te noemen.
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-08-06, 14:45   #33
algera
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Hallo Vonny,
Het was inderdaad de camping met de nieuwe oprit in wording.
Jammer dat je de oprit niet rustig hebt genomen, want het ging prima. Maar jouw vakantie zal ook wel prima geweest zijn.
Het zijn de toiletten aan de linkerkant, die er super uitzien.
algera is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-08-06, 07:40   #34
Vonny
Geblokkeerde account

Algera,

Bedankt voor de info, misschien een hint voor het volgend jaar.
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 22:53   #35
fuite
Nieuw Lid

Nationaliteit:
olsinach 2006

ook wij zijn op deze camping geweest. het was een leuke camping.
wij hebben er met plezier gestaan. wel wat pech met het weer de laatste weken maar dat had iedereen volgens mij.
er staan inmiddels al 2 tafeltennistafels en we hoorden dat er nog een nieuw toiletgebouw bij komt. wij gaan vast nog eens die kant op
fuite is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-01-07, 19:39   #36
bijker
Nieuw Lid

bijker's avatar

Nationaliteit:
Ook wij willen misschien een blokhut huren

Ik was alvast aan het orienteren voor onze zomervakantie 2007. Met veel plezier heb ik dit hele onderwerp gelezen. Wij zijn namelijk van plan om 1 van de blokhutten te huren. Er zijn twee soorten. Maar welke daarvan kan je het beste huren. En hoe bespreek ik zo'n blokhut??? Ben benieuwd naar jullie reactie.
bijker is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-01-07, 19:53   #37
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
bijker schreef:
Er zijn twee soorten. Maar welke daarvan kan je het beste huren. En hoe bespreek ik zo'n blokhut??? Ben benieuwd naar jullie reactie.
Welkom bijker.
Het staat toch duidelijk op de site van Olsina Autokemp Olsina - Lipno

De grote voor 6 personen hebben eigen toilet en douche.
De kleine voor 4 personen moeten de campingfaciliteiten gebruiken.

Contact via atcolsina.cz
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-01-07, 17:40   #38
bijker
Nieuw Lid

bijker's avatar

Nationaliteit:
Ik snap je antwoord. En de site is inderdaad wel duidelijk. Mar misschien moet ik het dan anders formuleren:
- is het bijvoorbeeld goed te doen in de 4 persoons
met gebruikmaking van de campingfaciliteiten? Of kan je beter
kiezen voor de luxe van de 6-persoons? (wij zijn met z'n 3-en)
- En als je reageert via de site kan dat dan in het nederlands of kun
je beter in het duits reageren

Op de site hebben een aantal mensen gereageerd die deze campin ook daadwerkelijk hebben bezocht. Onder deze mensen was ook iemand (volgens mij Bueno) die een vakantie in 1 van deze hutten heeft gecampeerd. Misschien dat deze mensen ook nog es kunnen reageren.
Oud 07-01-07, 18:57   #39
Pelhřimov
Forum Freak

Pelhřimov's avatar

Nationaliteit:
Marjolein, ik denk dat Bueno je berichtje niet zal lezen, want hij was hier 5 maanden geleden voor het laatst (dat kan je in iemands profiel zien, door op zijn naam te klikken)
Pelhřimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-01-07, 18:59   #40
bijker
Nieuw Lid

bijker's avatar

Nationaliteit:
Bedankt voor de tip. Maar is er dan misschien iemand anders die uit eigen ervaring(en) iets meer kan vertellen?
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed