|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Geblokkeerde account
|
Fijn dat het jullie daar ook zo goed bevallen is, het is inderdaad een rustige camping en een vriendelijke Petr eveneens zijn medewerkers.
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
Hmm, Vonny, ben jij wel op de zelfde camping geweest? Wij zijn net terug en alles was nog precies zoals ik me herinnerde. De jongeren, waar er héél veel van rondliepen, maakten bij de tafeltennis een eigen (supergroot) kampvuur. Bier haal je per glas bij het restaurant en daar betaal je statiegeld voor. Hout werd flink afgenomen bij de receptie, 's ochtend werd een lading zakken afgeleverd en 's avonds was alles weg. Iedere plaats heeft een kampvuur plek, niet alleen bij het water. De disco/café was er ook nog, in het dorp.
Hé Feiko, jij stond er dus gelijk met ons? Wij stonden daar met een camper, 2 kids en twee motoren. Waar stonden jullie dan? Wij zijn donderdagochtend naar huis gereden. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Geblokkeerde account
|
Autokemp Sever.
Ben daar geweest van 23 juni tot 05 juli. Eigenaar heet met zijn voornaam Petr. Geen kampvuur bij de tafeltennishoek, staat bij de kiosk-receptiehut.Alleen kampvuurtjes langs de waterkant angelegd middels stenen, bij het rstaurant lagen een paar zakken hout al een paar weken te wachten om verkocht te worden. Voor een halve liter pivo betaal je 20 kronen zonder statiegeld. Het dorp is pl.m een km1 verwijderd van Sever en een discotheek heb ik daar niet ontdekt, was er ook niet op zoek naar. Ik kan me niet voorstellen dat we over dezelfde camping praten, het hoogseizoen begon er toen wij weggingen, zo,n dramatische verandering kan dat toch niet opleveren. ![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
Autokemp Sever, Chlum u Trebone. Petr Mair, gescheiden en erg op zoek naar geld om de camping voort te zetten.
Afstand naar dorp klopt, Vietnamese markt aan de waterkant. Veel fietsers. Ehh, wat nog meer? Een (voet)volleybalveldje vlak voor het restaurantje? Een groot grasveld vóór het strandje? Een gedeelte met door Tsjechen bewoonde vakantiehuisjes? Camping hélemaal vol? Aan de Kiosk kun je maaltijden, pizza's en hamburgers bestellen? Ha ha, grappig dat je ervaringen op eenzelfde camping zó anders kunnen zijn. Maar misschien heeft dat inderdaad te maken met het hoogseizoen. Wij hoorden ook dat ie pas sinds 2 weken weer pizza's verkocht aan het loket. Dus die heb jij waarschijnlijk ook niet gegeten. En écht, die kampvuurtjes waren overal, ook aan het speelveld. Dat ligt vast aan het aantal jongeren die natuurlijk inderdaad pas vanaf 5 juli vakantie kregen. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Geblokkeerde account
|
Kirsten,
Wij praten inderdaad over dezelfde camping. Restaurant was tot 03 juli gesloten, alleen de pivo,s oa waren te krijgen, geen pizzahut meneer gezien lol. Petr is gescheiden heeft erwel een leuke vriendin zitten. De belevenis van een camping van voor 01 juli en na 01 juli was ons eveneens opgevallen, ook het verschil in prijzen van campings,golfbanen en restaurants. Wij hadden al met elkaar afgesproken volgend jaar nog vroeger te gaan en zodoende de hele vakantie voor 01 juli in Tsjechie door te brengen, in die periode is bijvoorbeeld Sever voor 30 % bezet. Groetjes, Vonny ![]() |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lid
|
Camping Sever is een topcamping. Maar toen we kwamen (11 juli) was het nog redelijk rustig. Een week later stroomde de hele camping vol. Voor de kinderen alleen maar leuk. Ze hadden vriendjes genoeg om mee te spelen (toch Kirsten?
) en kampvuur te stoken. In de 2 1/2 week dat we er waren zijn er 4 zakken hout doorheen gegaan, hebben tweemaal pizza gehaald (LEKKER) en zo nu en dan een hamburger. Vooral het ijs vond bij de kinders aftrek, 7 kronen voor 1 bolletje, dan kan je nog eens iemand trakteren.Het leukste was nog wel dat de camping ook veel Tsjechen trok, dan kwam je in contact met de mensen zelf i.p.v. alleen maar Nederlanders. Ik hoop dat we volgend jaar (?) weer zo'n leuke camping treffen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Geblokkeerde account
|
Inderdaad een leuke camping, vreemd dat wij op 03 juli de camping tjokvol vonden en anderen het redelijk rustig vonden.
De zakjes hout stook je er op een avond nagenoeg doorheen, dus 4 zakken is iets voor 5 a 6 avonden, kampvuur is niet iets voor kinderen lijkt mij tussen de tenten en caravans met gasflessen. Sever is mogelijkerwijs volgens jaar niet meer open ivm de verkoop ervan door Petr Mayr. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
HA hahaha Ja ja ik heb jullie wel zien staan jullie stonden aan het water op het hollanders veldje.
Wij stonden aan de ander kant op het tsjechie veldje bij de huisjes bij de oude ingang zeg maar. Weet je wel die kale vent met een herder en een klein zwart hondje misschien heb je me wel eens zien lopen. Laat het maar eens weten. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Geblokkeerde account
|
Citaat:
Ik heb jou niet gezien, maar wij waren ook vaak weg om te fietsen en te golfen in Novo Brystrice, daar ligt ook een mooie en zeer grote camping. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
hmm, rechts naast ons stonden Tsjechen, achter ons stonden Tsjechen, links achterons stonden Tsjechen en daartussen véél Nederlanders, maar ook een Duister en een Deen. Ik kan me helaas niet herinneren dat ik je heb zien lopen, er waren nog al wat honden om ons heen haha. Wij wilden graag aan het water staan, kun je lekker veel vissen......... |
|
|
|
|