|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Wie kan meer vertellen over kasteel (ruïne) Frydstejn?
Hallo iedereen! Wij gaan heel binnenkort (als het weer nog een beetje wil meezitten tenminste) naar tsjechie. Mijn zus zou wel heel graag ruines van kastelen willen zien. (of tenminste eentje haha)
Nou had ik op het internet iets gevonden over kasteel frystejn, maar erg veel kan ik hier niet over vinden... Kan iemand mij misschien meer vertellen? |
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
oke, dankjewel! Ik kreeg al af en toe die verbetering van de computer, maar soms dan is het gewoon iets anders dat misschien bekender is ofzo... Maar ja, dan hadden ze het blijkbaar op die site ook gewoon verkeerd...
dankjewel voor die link, alleen heb ik nou zoiets van: nou weet ik al precies hoe het eruit ziet... dat maakt het toch iets minder leuk... weet iemand misschien nog wat andere ruines in tsjechie? ook niet al te toeristische enzo... (dat er niet overal trappetjes en hekjes zijn gebouwd) |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Als je dus goed dit forum doorleest hoef je nooit meer naar Tsjechië want dan weet je alles al en heb je alles al gezien!!!
![]()
|
|
|
#6 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
het is niet zo dat ik helemaal niks wil zien al, als ik wat fotootjes heb gezien van een bepaald natuurpark dan geeft dat gewoon een idee van hoe het er uit ziet en kan ik er daardoor juist graag heen gaan om het helemaal te ontdekken. Bij een kasteel is dat natuurlijk anders omdat dat niet zo groot is dus als je daar wat fotootjes van gezien hebt weet je gewoon al precies (bijna dan) hoe het er uit ziet. Maar ja, dan was het natuurlijk gewoon een stomme vraag... eigenlijk wou ik ook vooral weten waar het precies was enzo,dat weet ik nu ook wel.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
Bezdez
Doe maar! Begin met Zoeken, rechts boven aan. Vul Bezdez in. Is dat wat? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gast
|
Bezoek aan kasteel is altijd zeker de moeite waard. Ook al heb je het op foto gezien. Bij rondleidingen door het kasteel krijg je net die bijzondere verhalen zoals legendes en zo te horen! En op foto is het vaak anders!
Veel plezier in Tsjechie! |
|
|
|