het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 04-08-06, 17:10   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Huisjes van Villa Riant in Vrchlabí

Is er al eens iemand in een huisje van Villa Riant in Vrchlaby geweest? Ze zijn pas nieuw gebouwd net buiten Vrchlaby.
Jannetje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-08-06, 18:34   #2
Lid

Theo Triepels's avatar

Nationaliteit:
Yep,

Vorige week nog geweest. Vraagt u maar....
Theo Triepels is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-08-06, 14:16   #3
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ik wilde weten of het bevallen is. Ziet het er echt zo uit als in de folder? b.v. met vaatwasser en wasmachine? Wij gaan met de kerst en tot hoe laat kan je aankomen?
Jannetje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-08-06, 09:28   #4
Lid

Theo Triepels's avatar

Nationaliteit:
Deze huisjes zijn medio december 2005 opgeleverd en dus echt helemaal nieuw. Er zit een keuken in die zelfs voor nederlandse begrippen zeer luxe te noemen is. Het huis waarin ik ben geweest had ook een wasmachine. Het aankomen komt mijn inziens niet zo heel precies want diegene die alles in de gaten houdt woont er 200 meter vandaan... De huisjes liggen circa 15 km van Spindleruv Mlyn.
2 weken geleden zat het vol met nederlanders en diegene die ik sprak waren zeer tevreden. Wel waren ze toen nog aan het bouwen aan nieuwe huisjes wat de rust enigzins verstoorde maar hier zul je met de kerst wellicht geen last van hebben. Mocht je nog foto's willen hebben mail dan even je e-mailadres. Alvast een fijne vakantie!!!
Theo Triepels is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels