|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Administrator
|
Vanmorgen 10:30 zouden mijn zus en haar vriend met
Sky Europe
naar Innsbruck vliegen. Dus vanmorgen netjes twee uur voor vertrek aanwezig..... Maar helaas, 10:30 geen vertrek en geen melding. Om 12:00 stonden ze er nog, om 14:00 nog en om 15:00 ook. Niemand, noch de dame van de Sky balie, noch iemand van Schiphol, kon hen (en alle medepasagiers) vertellen wat er loos was en hoe lang of het nog zou duren. Om 15:30 kregen ze te horen dat er technische problemen waren, maar dat het vliegtuig over enkele ogenblikken kon vertrekken.
Mooi niet dus. Om 18:00 stonden ze er nog steeds en kregen pas toen door dat de vlucht is geannuleerd. Schandalig! Twee dagen later zouden ze (hopelijk) met de volgende vlucht meekunnen.... En nu ga ik ze van Schiphol ophalen. Het kan dus ook tegenzitten met SkyEurope . ![]() Dat is dus weer een nadeel van een low-cost carier: geen garantie, geen compensatie, geen alternatieve vluchten.
|
|
|
|
#42 |
|
VIP Lid
|
spijtig van die annulatie natuurlijk, maar het ergste is: gebrek aan info en die onzekerheid.schande.
|
|
|
#43 |
|
Moderator
|
En dat is dus precies de reden waarom ik niet met een low-budgetmaatschappij wil vliegen. Niets zo erg als een naar de kloten geholpen vakantie waar je niemand op kan aanspreken terwijl je zelf alles goed geregeld had. Nee, dan kost het maar wat meer, maar dan weet je tenminste zeker dat je gaat.
|
|
|
#44 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Administrator
|
Ah, dat zal wel goed komen... hoop ik....
Tot nu toe staat er voor die vlucht in elk geval nog geen vertraging op de site. ![]() Zie net wel dat de vlucht naar Bratislava, die vanmiddag om 15:05 zou vertrekken, inmiddels ook een vertraging heeft van 10 uur. Arme pasagiers daar op schiphol...
|
|
|
|
#46 |
|
Actief Lid
|
we zijn nu 2 keer met
skyeurope
geweest, perfect op tijd en alles is prima verzorgd. vroeg boeken scheelt inderdaad fors in de kosten. de laatste keer (2 weken geleden) waren we slechts euro 120,- kwijt, retour voor twee personen inclusief belastingen, kan een mens toch niet zelf voor gaan rijden en een ook niet onbelangrijk voordeel van vliegen is, naar mijn mening, je komt fris aan.
we boeken vooraf via het internet een huurauto en voor je het weet zijn we in lichkov. we hebben vandaag geboekt voor de kerstdagen ! was al aardig vol moet ik zeggen. nee hoor een uitkomst skyeurope hoop dat ze nog lang in de lucht blijven ! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Legende
|
Uitverkoop bij Sky Europe
Sky Europe
gaat 100.000 tickets verkopen voor 1 CZK, 1 EUR / 1 GBP / 1 CHF/ 1 SKK / 1 PLN / 1 HUF / 1 DKK, afhankelijk van plaats van vertrek. Deze prijs is exclusief tax en belasting.
Reserveren kan alleen via Internet van 2 tot 13 augustus 2006. Vliegreis moet plaatsvinden in de periode 06-11-2006 tot 14-12-2006 of van 09-01-2007 tot 04-03-2007. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
VIP Lid
|
:traan:
Naar aanleiding van een mail over die aanbieding hebben we een vlucht geboekt. Ik had de positieve berichten hier gelezen. Maar nu ik weer na lange tijd (ivm vakantie) op het forum kijk zie ik de vertragingsverhalen. We gaan pas in februari. Dus hoop ik nog veel positieve berichten te lezen. Hopelijk was het een negatieve uitschieter. Toen mijn man terugkwam uiy Slovenie, waar hij met een `dure` maatschappij vloog had hij ook uren vertraging. (slecht weer was de oorzaak) groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#49 |
|
VIP Lid
|
Spijtig van de negatieve verhalen, maar hier dan een positieve.
Op 28 juli had ik een vlucht van Praag naar Barcelona met mijn inmiddels zeer geliefde Skyeurope . Dat was de eerste dag van die beruchte staking in Barcelona, waardoor 1000-en mensen hun vakantie in het water zagen vallen, en ik bijna ook de mijne, was het niet voor de professionaliteit van Skyeurope . Wel, we zaten dus op de vlieger, maar waren nog niet opgestegen in Praag, toen plots het berichtje kwam dat er dus een staking was in Barcelona, en dat de vlucht gecancelled werd en toen was het zo van 'Salut, byebye, prejeme Vam hezky den'. Ik zeg 'Allez, et maintenant, hoe geraak ik nu in Barcelona????'. En toen werden we van de vlieger gesmeten, maar daar stond dan een zeer brave meneer die zei dat em zijn best ging doen om toestemming te krijgen van Girona Airport (dat 70 km van Barcelona ligt) om daar savonds naar toe te mogen vliegen. En dat is dan zo geschiedt, wel met een paar uurtjes vertraging, maar das wel begrijpelijk considered de situatie, als je er aan peist dat alle vluchten naar Barcelona van alle luchthavens en alle maatschappijen gecancelled waren. En de brave meneer van s morgens is dan meegevlogen om iedereen dan in Girona op de bus naar Barcelona te zetten. En alle stewardesskes en incheckmensen (allemaal dezelfde van s ochtends) die bleven vriendelijk. In kort, Skyeurope is the best!!! En ik hoop dat ze veel groter worden dan hun marginale tegenhanger, Ryanair!!!
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
VIP Lid
|
waarom marginaal Elke?
|