het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 21-03-06, 13:38   #21
Actief Lid

arianne's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Bijlsma schreef:
Hoi,

...
Maar met mijn pc, die aan een d-link access point hangt, die weer het signaal krijgt van zo'n richtings antenne, kan ik niet connecten..

Ik weet namelijk niet waar ik richten moet. Geen idee waar die zendmast staat van dat neuron wifi internet.
Heb al enkele uurtjes geprobeerd te richten, maar geen succes..

....
Dieter
Genoeg over hotspots (sorry dat ik zo er tussenviel met mijn vraag), nu terug naar de vraag van Dieter!
arianne is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-04-06, 12:13   #22
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
IPass kondigt samenwerking aan met T-Mobile en T-Com

iPass breidt het iPass Global Broadband Roaming Network uit met meer dan 8.000 T-Mobile en T-Com hotspots

iPass Inc. (Nasdaq: IPAS) kondigt vandaag een partnerschap aan met T-Mobile International en T-Com, om T-Mobile's en T-Com's Europese Wi-Fi hotspot-netwerken in het iPass Global Broadband Roaming Network op te nemen. Op deze manier hebben meer dan 800.000 individuele iPass-gebruikers nu toegang op meer dan 8.000 nieuwe locaties in Duitsland, Nederland, Groot-Brittannië, Oostenrijk en Tsjechië.

De T-Mobile en T-Com HotSpot-netwerken bestaan uit duizenden bedrijfslocaties waar iPass-klanten snel en veilig verbinding zullen kunnen maken met hun bedrijfsnetwerk. De T-Mobile en T-com HotSpot-netwerken zullen in de nabije toekomst beschikbaar zijn voor iPass-klanten op grote luchthavens zoals Londen Heathrow, Frankfurt en Keulen, in grote hotelketens waaronder Accor en Macdonald, in congrescentra in Berlijn, Hannover, Rotterdam en Praag, en op locaties als Starbucks, McDonalds en de Texaco-servicestations.
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-04-06, 22:23   #23
Actief Lid

Zdenda's avatar

wat voor hardware heb je eigenlijk nodig om in CZ op de wifi te kunnen?
Zdenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-04-06, 14:56   #24
Actief Lid

Bijlsma's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Tieske schreef:
Je kunt natuurlijk ook gewoon wireless internetten via computers van mensen die alle beveiligingen uit hebben staan. Ooit eens gekeken bij mij in de straat in Nieuwegein, en zag tot mijn schrik dat ik op 3 verschillende wireless netwerken kon komen.
Yep, was afgelopen weekend bij mijn moedertje in Nieuwegein op bezoek, ne met laptopje van mijn werk die een wifi kaart ingebouwd heeft, kon ik vanuit haar huis op 2 netwerken komen, genaamd SiteCom en Knabbelmuis.
Erg leuk :-)
Bijlsma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-04-06, 16:33   #25
Actief Lid

Tieske's avatar

Nationaliteit:
Haha Dieter, ze woont toch toevallig niet in Batau noord? Enfin, ideaal dat gratis internetten. Beste mensen, indien u wireless gaat, beveilig dan wel uw netwerkje, niet iedereen is zo aardig als ik!
Tieske is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-04-06, 19:34   #26
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Knabbelmuis broadband internet
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-04-06, 21:35   #27
Actief Lid

Bijlsma's avatar

Nationaliteit:
Geen batau noord nee, maar in vreerswijk, oude gedeelte.
Bijlsma is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-06, 19:17   #28
Lid

Prodigy72's avatar

Nationaliteit:
vage website van Telefonica O2 Czech

Hallo allemaal........

ik keek dus op de link, http://www.telecom.cz/web/en/home/index.html zoals vermeld op dit forum. Helaas is het een erg onduidelijke site, en ben je snel het spoor bijster. Steeds als je naar een andere pagina gaat, krijg je Tsjechisch voor je neus, en moet je steeds weer op English klikken......voor zover dat aanwezig is.

Zoekwoord "wifi" levert helaas niets op, en "hotspot" ook niet.:traan:

Ik heb een laptop van IBM, met wireless netwerk onboard, en die wil ik meenemen naar Tsjechië. Niet alleen om te internetten (ik heb wel wat beters te doen tijdens mijn vakantie , maar ook als tijdelijke opslag voor mijn digitale vakantiefoto's.

Wie kan me in "gewone mensentaal" uitleggen hoe ik met mijn laptopje in de buurt van een hotspot op internet kan komen ?
En hoe kun je zo'n hotspot herkennen ? Staat er dan een sticker met een logo erop bij de deur of zo ?

Alvast bedankt !
Peter
Prodigy72 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-06, 20:07   #29
Edo
Nieuw Lid

Edo's avatar

Nationaliteit:
Hotspots zijn idd meestal te herkennen aan stickers. Of aan folders die er staan.
Verder kun je bijna altijd op zo'n hotspot kaarten kopen waarmee je bv 1 uur gebruik kunt maken van het netwerk. Grotere kaarten (2 uur, 1 week, e.d.) zijn ook meestal wel te koop.

Als je mmet de laptop bij zo'n hotspot je browser opent krijg je, als je instellingen op automatisch staan, gelijk de inlog pagina van de hotspot.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Edo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-06, 21:09   #30
cor
Super Lid

Nationaliteit:
zit nu op een camping draadloos te internetten zonder dAT HET IETS KOST.er zijn heel veel onbeveiligde providers waar je draadloos kunt internetten.(beroun)
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels