Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Zuid Bohemen
Camping Frymburk - Lipnomeer

Camping Frymburk - Lipnomeer

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 02-08-06, 10:26   #21
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ja smaken verschillen gelukkig per mens. Ja wij zijn ook al weer naar andere plaatsen geweest in Tsjechie alleen dat was super slecht bevallen. In cheb daar is niets te beleven en in het reuzengebergte konden wij het ook niet wennen.

Verder ja wij doen veel met de auto in frymburk naar de plaatsjes gaan en verder veel zwemmen en terrasjes pikken en noem maar op.... Frymburk spreekt ons het meeste aan...Ja prijzen verschillen ook overal absoluut... alleen wij denken zo wij hebben een goeie camping betalen ietsje meer maar het leven is bijzonder goedkoop daar .

Tuurlijk ieder zijn eigen smaak
Antonette is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-06, 10:29   #22
Geblokkeerde account

Het is ook een mooi gebied, trek toch een sdoor naar Trebon, lijkt op elkar ,alleen niet zo toeristisch, ,

De auto gebruiken wij in principe niet, wij stappen op de fiets en rijden zo,n 60 km1 per dag naar de plaatsjes en terrasjes toe en terug,. Bye
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-06, 10:35   #23
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dat kunnen wij eens gaan doen door trekken naar Trebon.. Wat is daar zoal te beleven dan het lijkt op frymburk als het ware, ook zal er eens over gaan denken...
Antonette is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-06, 11:20   #24
Geblokkeerde account

Trebon is m.i een mooier plaatsje als Frymburg, een mooi oud stadje met veel terrsjes en restaurants.

Van dooruit ben je in 40 km1 in Ceske Budejovice met een mooi plein en bezienswaardigheden.
Vanuit Trebon kun je heerlijk door de bossen fietsen op fietspaden, minder stijl.dan in de omgeving van het Lipnomeer.

Als je van golfen houd ligt er in Novo Brystrice een geweldig mooie en verhoudings gewijsgoedkope 18 holes golfbaan, golfen ,eten en drinken voor zo,n, 35 euro pp..

Ik maak verder geen reclame meer.
Oud 14-08-06, 17:10   #25
Lid

Nationaliteit:
Hallo

Wij willen volgend jaar ook naar camping Frymburk,maar alleen met mooi weer.
Weet iemand toevallig of je daar persee moet reserveren of is er meestal nog wel een comfortplaats vrij???

alvast bedankt
gr Helmi
helmi is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-08-06, 17:16   #26
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ik lees dat je dit jaar gaat, ben je al geweest of ga je net als ons as weekend
henk
henklion is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-08-06, 19:31   #27
Geblokkeerde account

Helmi,

Tsjechie heeft een landklimaat en goede zomers met af en toe een verfrissende bui er tussendoor.
Ik was de 1* week van juli bij camping Frymburk, er waren nog voldoende openstaande plaatsen, reserveren kan uiteraard geen kwaad.
Oud 08-01-07, 10:17   #28
Nieuw Lid

Nationaliteit:
augustus 2007

Wij zijn dit jaar de laatste in de groep van de vakantiespreiding van de schoolvakanties. wat betekent dat wij pas 5 augustus vertrekken richting Tsjechië. Mijn vraag is of er dan nog wel wat te doen is aan het lipnomeer of is het er dan erg stil. Misschien is er dan op camping Frymburk wat meer kans op plek als je voor het eerst gaat?
Is er iemand in augustus op Frymburk geweest? En hoe druk was het daar? De kids zijn 9 12 en 17, dus zou het wel leuk zijn als het niet uitgestorven is. Graag reactie. Bedankt.
knitto is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-01-07, 11:22   #29
Geblokkeerde account

Van de drukte weet ik niets van, de camping heb ik vorig jaar wel bezocht , deze zag er netjes uit, de leeftijd van 9 12 en 17 jaar is nogal uit elkaar lopend, je kunt volop fietsen,zwemmen, kermissen, kraampjes, surfen ,steden bezoeken, ik dacht dat er ook disco,s waren. Ik zou even met de Nederlandse eigenaar bellen of mailen.
Oud 03-03-07, 09:45   #30
Actief Lid

Nationaliteit:
Een kennis gaat naar de Frymburg camping, hij en zijn zoon van 7 gaan er met de trein naartoe en willen daar een een aanhangfiets huren, Kan dat ergens ??> De Nederlandse camping beheerder kon hem geen informatie geven.

Hij heeft wel schrik van muggen.
Henricus is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed