![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankje
Ik wil graag een vertaling van het nederlands naar het tsjechisch om een vriend te bedanken, ik zou het in het engels kunnen doen maar ik denk dat het toffer is het te doen in zijn moedertaal..
Bedankt, nogmaals bedankt voor de mooie dagen op Zbraslavice airport. Dankzij U is onze vakantie geslaagd. Het vliegen met jou de buurt is echt tof, ik mis je wel. Bedankt voor de kans om met jouw toestel te vliegen, ik zal het zeker doen. Vriendelijke groeten.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Bedankt, nogmaals bedankt voor de mooie dagen op Zbraslavice airport. Dankzij U is onze vakantie geslaagd.
Het vliegen met jou de buurt is echt tof, ik mis je wel. Bedankt voor de kans om met jouw toestel te vliegen, ik zal het zeker doen. Vriendelijke groeten.. Díky, ještě jednou díky za hezké dny na letišti ve Zbraslavicich. Díky vám se naše dovolená zdařila. Létat s tebou je opravdu zážitek, stýska se mi po tobě. Děkuji za možnost letět s tvým letadlem, určitě tak učiním. S přátelským pozdravem.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
En wat was er dan daar voor? Heb je toen soms iets lelijks meegemaakt in Tsjechie?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Neen hoor, de jaren 94 en 95 ben ik steeds gaan vliegen in Zbraslavice en was steeds een prachtige ervaring.
Mocht zelfs met hun nieuwste toestellen vliegen. Maar later ben ik veel in frankrijk geweest en Zbraslavice uit het oog verloren. Daar komt verandering in.... |
|
|
|