|
|
#31 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#32 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#36 |
|
Volwaardig Lid
|
wij zijn er ook geweest. ik heb nog een foldertje van adrspach. zal eens kijken of er daarover iets in staat.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
|
als je hier kijkt en klikt op horolezectvi dan staat er volgens mij iets
over,maar het is in het tsjechies. http://www.adrspach.cz/adrspach.php?level=4&lang=c |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Legende
|
De wandeling kan nogal stofferig zijn en zand is er zoal voldoende. Vandaar bestaat ook de mogelijkheid om er een douche te nemen aldus de web site.
Toilette und Dusche geöffnet V. - X. Monat Mo - So 8.00 - 18.00 Uhr Toilette5,- Kč Dusche Frauen+ 20,- Kč Dusche Männer+ 10,- Kč
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo, ik heb me net aangemeld want ik heb een vraag die jullie ongetwijfeld kunnen beantwoorden.
We (2 personen) willen in de nazomer naast Praag ook een paar dagen van de Tsjechische natuur genieten. Tsjechies landschap is bekend om zijn gigantische rotsformaties die tussen de dennebomen uit steken. De pitoreske plaatjes tonen meestal dit in combinatie met een ravijn waar een stevige waterval in de verte naar beneden dondert. Om het beeld compleet te maken is er ook een natuurlijke steen boog over de ravijn te zien op de foto. Is zulks alleen bij Adrspach en omgeving te zien? Of zijn er ook andere regio's waar dit voorkomt? Een beetje toerisme vinden we niet erg, maar het liefst zitten we in een rustige omgeving, zonder uitgestippelde paden en natuur vol gemak voor de toerist. Weet iemand zoiets bij boeren dorp, beekjes, bossen en formidabele natuur? Oja we reizen met openbaar vervoer. (8 uur en 5 keer overstappen is net iets teveel voor 4 dagen rust inclusief de reis) Ben benieuwd, alvast bedankt. |
|
|
|