|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Topic Travel
Hallo iedereen ... langs deze weg zou ik willen vragen of er al mensen ervaring hebben met het reisbureau
Topic Travel
voor het boeken van een vakantiewoning in Tsjechië ??? of hebben julie soms een interessante vakantiewoning te huur voor een weekje (van 03/07/04 tot 10/07/04) ... liefst in de omgeving van het reuzengebergte maar eigenlijk is dit minder van belang ... goede suggesties altijd welkom!Oh ja, zijn er nog zaken die we zeker moeten weten alvorens af te reizen naar het mooie Tsjechië ?? Alvast bedankt voor jullie reacties, ... Alain, Griet en Jente |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Re: Vakantie via Topic travel of andere suggesties ?
Ik heb met de herfstvakantie een vakantie geboekt via
Topic Travel
. Wij waren hier niet tevreden over. Wij hebben toen ook een klacht ingediend. Alles in onze brief werd een beetje tegengesproken en wij kregen ter compensatie 50 euro terug. Dit was helemaal niet onze bedoeling, waar het ons om ging was dat hetgeen
Topic Travel
vermelde absoluut niet in het echt was. Wij hadden al een voorboeking gedaan voor onze zomervakantie in Spanje via Topic Travel maar dit heb ik hierdoor ook geannuleerd. Wil je meer hierover weten lees dat mijn bericht onder rubriek: Reisverhalen en ervaringen en dan onder bericht: Onze Herfstvakantie.
Maarja misschien hebben andere mensen wel goeie ervaringen met Topic Travel. In ieder geval veel plezier met zoeken. groetjes Sas |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn 1x keer via
Topic Travel
en 1x via
Tsjecho reizen
op vakantie geweest naar Tsjechie. Met beide hebben wij geen problemen gehad. Ik had een aantal vragen via internet gevraagd en ze hebben me perfect antwoord met zelfs meer info dan gevraagd gegeven. M.a.w wij zijn zeer tevreden geweest over deze reisorganisaties.
Groetjes, Marie-José ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn met
topic travel
aan het lipno meer geweest.
Alles klopte, prijs was ook netjes. Roosje |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
Ook wij opteren de laatste jaren voor een vakantiehuis (onze hond kan dan tenminste ook zonder veel problemen mee op reis). We boekten al via
Topic Travel
,
Happy Home
en dit jaar via Novasol en telkens zeer goed meegevallen !!!
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Wij hebben dit jaar een huis gehuurd via
Topic Travel
, moet zeggen dat er geen problemen mee hebben gehad, alles was naar wens.
Duidelijke routebeschrijving gekregen, de omschrijving van het huis klopte als een bus, mooie atlas erbij gekregen.... Alleen die prijs... achteraf bleek dat we 't via de eigenaar voor zo'n 200 euro per week minder konde huren... Maargoed hoe kom je aan de adressen ?? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
Topic Travel
,
Happy Home
,Novasol en AB-Trips : die hebben we al alle vier eens geprobeerd en telkens alles perfekt in orde !!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Ervaringen met Topic Travel
hallo,
de beste wensen voor een gezond en gelukkig 2006!!! ik heb een vraag,zijn er mensen met de organisatie topic travel in cz geweest,en hoe bevielen de huisjes?we hebben nl komende zomer vakantie drie huisjes geboekt. we gaan eerst een week naar de zuid bohemen, vervolgens naar de oost bohemen in de buurt van brno, en dan naar het reuze gebergte,ook weer een week. we hebben het zo gedaan omdat we zo iets hadden dan krijg je beter beeld van cz. is er in die gebieden goed te vissen?wat kosten de vergunningen en welk soort vis zit er en mag je hem eventueel op peuzelen? een hele berg vragen,maar ja we willen graag dat we een super tijd hebben in cz ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Moderator
|
Via
Topic Travel
is alles goed geregeld hoor, duidelijke route beschrijving, nette huisjes... geen klachten over.....
Vissen kan bijna overal in Tsjechië wel, en ja, daar heb je een vergunning voor nodig... Nou ben ik geen visser, dus heb geen idee wat het kost, maar er zijn vast andere forummers die je daarmee kunnen helpen. Er is al meer geschreven over vissen in Tsjechië, typ eens het wordt "Vissen" in op onze Zoek Pagina. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
wij komen ook net terug uit een huisje van
Topic Travel
in een klein plaatsje in de buurt van het meer van Seè (Paøižov) en alles was prima geregeld. wel vrij prijzig, maar goed, de vakantie heeft uiteindelijk niet zoveel gekost vanwege de prijzen aldaar
![]() |
|
|
|