|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Een telefoon heb ik, dus daar die in, moet allee nog een datakabel hebben dan.
Om toch nog even terug te komen bij GPRS, GPRS dat betaal je per Kb in plaats van per minuut toch? Ik zie hier wat tariefen staan, maar wat betaal ik dan? Ik kan me van vorig jaar nog herrinderen dat het T-mobile netwerk op de plaats waar ik verbleef erg slechte ontvangst had, een andere (niet oscar) had wel een goede ontvangst. Welke zou dat geweest kunnen zijn en hoe liggen de tarieven daar? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Actief Lid
|
Prepaid kaarten in Tsjechië opwaarderen ?
Hallo
Is er iemand bekend met prepaid kaarten in Tsjechie ik heb een simkaart van T-mobile/twist die moet nu worden opgewardeerd. Wat ik heb begrepen kun je die opwarderen via de geldautomaat van de CSOB bank. Maar ook dat je de kaarten gewoon kan kopen maar waar.en wat belangrijk is hoe kun je die dingen opwarderen want de tekst is in vloeiend tsjechisch en een engelse mogelijkheid kan ik niet vinden. Is er iemand die ervaring hiermee heeft en zoja laat die dit dan even weten. In ieder geval bedankt voor de moeite. Kees van den Bosch ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
|
Begrijp ik nu goed dat je wilt weten hoe je een Nederlandse Prepaid kaart wilt opwaarderen in Tsjechië? Of wil je een Tsjechische Prapaid kaart kopen en opwaarderen ?
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Hey C.P,
ik heb ook een t-mob. kaart uit tsjechie en die kun je gewoon bij een pompstation opwaarderen. Je geeft je telefoonnummer op en binnen 10sec. staat het erop. groetjes |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
of in een Trafika c.q. Tabak (krantekiosk) een opwaarderingskaart kopen... werkt zoals in NL (de instructies bij Twist hebben ze ook in het Engels)
|
|
|
#26 |
|
Lid
|
internet via mobiel gprs
wij hebben nu van t mobile een simkaart gekocht voor 850 kronen en daar kunnen we een maand lang met internetten, het is niet mega snel, maar werkt verder perfect. het is makkelijk voor degene die hier een maand op vakantie zijn.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Actief Lid
|
arjenne die nu voor drie maanden in tsjechie zit heeft een Tsjechische sim kaart gekocht. als ik het goed begrijp betaald zij nu niets als ik vanuit nl met mobiel naar haar bel. klopt dat?
is er ook een mogelijkheid dat ik goedkoper naar haar bel met mijn mobiel? heb alles al door gespit maar kon daar niet echt iets over vinden. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
Je zou via skype kunnen bellen naar een mobiel in Tsjechie. Kost geloof ik 15 cent per minuut. Weet niet of het goedkoper is dan wat je provider vraagt. Hoe het werkt en de prijzen kun je bekijken op www.skype.com
|
|
|
#29 |
|
Volwaardig Lid
|
Tsjechische Simkaart
Om in Tsjechië met elkaar te kunnen bellen tijdens de vakantie, kun je daar een Prepay Simkaart kopen?
Deze kun je dan in je evt. 2de (oude) gsm doen, zodat de gesprekken en berichten niet via Nederland gaan en dus goedkoper zijn. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Ja, hoor dat is geen enkel probleem. Wij hebben dat ook gedaan en zijn uitmuntend geholpen. Wij hebben een simkaart/prepaid van O2 gekregen. Hiervan zijn veel steunpunten (ook in de winkelcentra). A
|
|
|
|