|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#2 |
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Ik weet niet hoelang jullie willen gaan maar het kampeerseizoen stopt volgens mij 19 augustus. Zag ik in hun website: Het kampeerseizoen 2006 begint op donderdag 6 juli en eindigt op zaterdag 19 augustus.
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
we zijn net terug van camping horjany,wat een geweldige camping!!!!!! heel veel ruimte ,een heerlijke plek om tot rust te komen , alleen de laatste dagen verregend,maar daar kan de camping niets aan doen,maarre deze camping is echt een aanrader!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wij zijn ook in Horjani geweest, eind juli.
Hier kan je nog ECHT kamperen. s'avonds lekker vuurtje stoken bij je caravan. is echt een aanrader! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
|
misschien nog een tip voor mensen die nog op vakantie willen naar tsjechie, wij zijn nu voor het tweede jaar achter elkaar naar camping horjany geweest,dit is een hele mooie ruime camping onder leiding van nederlandse eigenaren,arthur en jelly.
de camping ligt vlak bij pribram en ook vrij dichtbij praag. het is een camping waar je je erg op je gemak voelt en vrij,je enorm ruime plekken hebt,en een heerlijk zwembad. en de kinderen hebben zich ook prima vermaakt, ze willen er zo weer heen volgend jaar. dus echt een aanrader!!!! groetjes esther |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wie weet of er schaduwplaatsen zijn op camping Horjany? Op de site lijkt het alsof er nauwelijks bomen staan.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Legende
|
Op de site staat: "Een beperkt aantal plaatsen heeft schaduw."
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Actief Lid
|
Camping
Staat bij ons ook op het lijstje om langs te gaan.
we gaan 14 juli van huis richting Tsjechie? ( hoop ik ???) Gezien de berichten moeten we maar snel gaan. Onze zoon is 17 jaar , wat is er voor die leeftijd te doen? ![]() |
|
|
|