Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - West Bohemen
Camping Karolina - Brod nad Tichou

Camping Karolina - Brod nad Tichou

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 05-06-06, 20:49   #21
erikenanne
Nieuw Lid

erikenanne's avatar

Nationaliteit:
Ik kan wel het een en ander vinden ivm fietsen, maar niet echt met verhuur hiervan, ik veronderstel dan maar dat dit daar niet zo in is?
erikenanne is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-06-06, 06:32   #22
Mlle
Nieuw Lid

Mlle's avatar

Nationaliteit:
dank jullie wel voor de reacties, ik weet voldoende
Mlle is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-06-06, 09:43   #23
president
Volwaardig Lid

president's avatar

Nationaliteit:
Is het noodzakelijk om te reserveren op camping Karolina? Hoeveel plaatsen zijn er in feite? Het lijkt me wel een mooie camping.
president is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-06-06, 09:00   #24
Mlle
Nieuw Lid

Mlle's avatar

Nationaliteit:
President, het zal er aan liggen welke tijd je gaat of je wel of niet moet reserveren. Stuur ze een mail. Mijn ervaring was dat je snel antwoord terug krijgt. Ik heb overigens wel gereserveerd (1e keer Tsjechie, leek me wel zo prettig, maar dat is uiteraard persoonlijk).
Oud 15-07-06, 16:37   #25
evamadou
Nieuw Lid

evamadou's avatar

Nationaliteit:
Hallo erik en anne

Onderstaand mailtje kreeg ik terug met dezelfde vraag als jij had. Ik ga namelijk ook naar deze camping.
Het antwoord wat ik kreeg was, dat er in Plana een hotel is waar het normaal gesproken mogelijk is, maar uiteraard gaan eigen gasten van dat hotel voor, dus je moet er op gokken of er nog fietsen over zijn.

succes!!

Eva-Madou

Ik heb de vraag nog eens gemaild en dit was het antwoord: Je kunt aan het begin van het weggetje naar de camping ook fietsen huren.
evamadou is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-07-06, 14:39   #26
schuurhuis
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Pinnen & boodschappen bij camping Karolina?

wij gaan binnenkort naar 28 juli 2006 naar kamping karolina in brod nach tichov.aangezien wij hier zaterdags aankomen is onze vraag kunnen wij hier dichtbij boodschappen halen? is er in de buurt mogelijkheid tot geld pinnen? en kunnen wij voor de eerste dage nter plekke eten? ...Aangezien wij 3 kinderen hebben ni de leeftijd 4 / 6 / 8 jaar is onze vraag of hier ook iets te doen is in de buurt?

ben heel benieuwd

groeten

fam Schuurhuis
schuurhuis is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-07-06, 14:43   #27
Marcel
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
welkom familie Schuurhuis,

bijna elk zichzelf respecterend dorp heeft wel een flappentapper.
alleen zijn de meeste winkels op zaterdagmiddag gesloten, behalve de grotere jongens als Tesco + Lidl + Hyper Nova enz enz
vaak kan je ook geld uit de muur trekken bij deze grote supermarkten.
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-07-06, 18:13   #28
Mlle
Nieuw Lid

Mlle's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
schuurhuis schreef:
wij gaan binnenkort naar 28 juli 2006 naar kamping karolina in brod nach tichov.aangezien wij hier zaterdags aankomen....
Hé leuk, tegelijk met ons!
Oud 21-07-06, 09:36   #29
garoon
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Op de site van karolina staat dat je in plana ongeveer 4 km. verder een pinautomaat hebt. Wij gaan zondag naar karonina.
garoon is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-07-06, 22:18   #30
Groninger
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij gaan halfweg augustus ook naar deze camping (in één van die chalets dan wel).. gezien de informatie dat de website biedt en de reacties hier op het forum gaat het vast erg leuk worden!!

We zijn vrij fanatieke mountainbikers en het is altijd prettig om na het biken de fietsen schoon te spuiten van modder etc.. kan dat op de camping?? (anders wordt het een eigen pompspuit meenemen)

Daarnaast vroeg ik me af of je er in de omgeving ook plekken hebt om wat verkoeling te zoeken of juist te relaxen/zonnen bij warm weer.. meertjes, riviertjes (naast het zwembad op de camping dan ik kon hier namelijk weinig info van vinden...
Groninger is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed