het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-07-06, 09:34   #51
Volwaardig Lid

SpongeBob's avatar

Nationaliteit:
Nou, Ondre Svejdik heeft nu definitief een contract getekend voor 4 jaar bij FC Groningen. Dit was de laatste aankoop van onze club, en de selectie is nu compleet.

Aanstaande zaterdag spelen we een oefenwedstrijd tegen FC Porto. Ik zal daar zeker bij aanwezig zijn, en zal met eigen ogen kunnen zien of dit een juiste keuze is geweest.
SpongeBob is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-06, 15:46   #52
Actief Lid

Tieske's avatar

Nationaliteit:
FC Twente beëindigt stage Kolar.
Aan de stage van Martin Kolar bij FC Twente wordt geen vervolg gegeven. De 22-jarige Tsjechische aanvaller was de afgelopen week op proef in Enschede. ''Het is een talentvolle speler, maar op dit moment niet de voetballer die FC Twente zoekt'', laat de technische staf weten.

Jammer voor mijn club. Ik had Kolar daar graag zien spelen. :snik:
Tieske is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-06, 17:09   #53
Geblokkeerde account

Waarom, zit hij in het nationaal team ? Martin Kolar
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 11:04   #54
Actief Lid

Tieske's avatar

Nationaliteit:
Nee dat niet, hoewel hij vroeger altijd wel voor het Tsjechische elftal onder de 21jaar heeft gespeeld. Maar ik (als "halve" Tsjech) zou het gewoon leuk vinden als mijn favoriete NL voetbalclub een Tsjech als speler zou hebben. Maar ja...
Oud 18-07-06, 11:47   #55
VIP Lid

Nationaliteit:
en tieske,veel belangrijker, hij kwam uit vroeger voor bohemka zeker?
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 11:48   #56
Forum Freak

Kolar naar Heracles?

Citaat:
Tieske schreef:
(...)Maar ik (als "halve" Tsjech) zou het gewoon leuk vinden als mijn favoriete NL voetbalclub een Tsjech als speler zou hebben(...)
Dan is het wel jammer voor jou dat dit bericht vanochtend opdook

Nadat FC Twente het wel had gezien in middenvelder Martin Kolar, lijkt aartsrivaal Heracles Almelo zijn slag te kunnen slaan. De club lijkt de meest voorname kandidaat om de Tsjech van Anderlecht over te nemen, waar hij niet in het verhaal voorkomt.

Kolar is bij de Belgische topclub transfervrij. Hij kan dus gratis de overstap maken. Omdat FC Twente opzoek is naar een meer verdedigend ingestelde middenvelder, lijkt landgenoot Phillipe Léonard van Standard Luik een belangrijke gegadigde. Hij is eveneens transfervrij.

Bron:soccernews

Citaat:
ChrisF schreef:
Btw nog effe terugkomende op het bericht van Heinz naar Heracles,
de deal was destijds rond voor een half seizoen verhuur of verkoop, mocht het niet zo zijn dat de fifa er een stokje voor stak omdat je niet in een seizoen 2x van club mag wisselen of iets dergelijks.
Je bedoelt in 2005/2006 neem ik aan? Hij heeft toen al bij twee clubs gespeeld (Borussia Mönchengladbach en Galasaray). Een derde mag inderdaad niet van de FIFA.
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 20:30   #57
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Jonge Belgen starten uitstekend

De Jonge Rode Duivels (-19) zijn vandaag begonnen aan hun Europees kampioenschap in Polen. De troepen van bondscoach Marc Van Geersom zijn alvast uitstekend begonnen aan hun toernooi. Tsjechië werd met 4-2 verslagen. Aan de rust stonden de Belgen al 3-1 voor. Wie er voor onze Duivels meespeelde en scoorde zal u hier later op de avond kunnen terugvinden.
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 22:17   #58
Forum Freak

De loting van de Tsjechische competitie, beetje laat, maar beter laat dan nooit .

http://rapidshare.de/files/26220468/Competie_2006-2007.rtf.html

Bron: Slavia.cz
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-07-06, 10:57   #59
Actief Lid

Tieske's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
stef schreef:
en tieske,veel belangrijker, hij kwam uit vroeger voor bohemka zeker?
Jaja Stef, je hebt me door. De Bohemians spelen het komende seizoen lekker in de 2e divisie. Kom je binnenkort nog een keer naar Vrsovice?

Oei, oei, dat van Heracles Almelo zal slecht vallen bij de Twente fans. Mag het niet zeggen, maar hopelijk vallen de kwaliteiten van Kolar tegen...
Oud 19-07-06, 11:06   #60
VIP Lid

Nationaliteit:
ben momenteel in twijfel, ik zou dolgraag rond 15 november naar pardubice gaan, spelen we rond die periode op verplaatsing bij onze vrienden van budejky(icehockey) traditioneel 1 v d mooiste awaygames van het jaar. maar dan is wel de winterstop in de druha liga begonnen denk ik? hopelijk kan ik ook eerder komen, dan zal het wss bohemka- smrt hradce(13/10) worden, dag om naar uit te kijken dan).
zal pas beslissen in september.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels