Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen
Camping voor jongeren

Camping voor jongeren

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 17-07-06, 17:17   #11
esiegers
Volwaardig Lid

esiegers's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
kwalitatief kon ik me er wel iets bij voorstellen.
hmm ja dat klopt soms wel , maar nederlandse campings op tsjechie zit soms niet veel verschil tussen ja meer Hollanders
esiegers is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-06, 18:27   #12
Vonny
Geblokkeerde account

De door mij genoemde campings staan in de ACSI en de ANWB vermeld en daarvan heb ik er een stuk of bezocht, prijzen van 10-13 euro voor caravan,stroom,auto en 2 personen, deze campings liggen allen aan het Lipnomeer.

Misschien handig als je een overzicht van camping namen geeft en eventuele websites, mooie en goedkopere campings zijn voor velen interressant, Bij voorbaat dank
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 14:58   #13
maritaenjeffrey
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij (24 en 21 jaar) gaan a.s. maandag ook richting zuid-bohemen! We gaan gewoon op de bonne fooi heen en zouden graag enkele leuke campingadresjes achter de hand willen. Esiegers zou je mij hierbij kunnen helpen, ben namelijk echt nieuwsgierig naar jou campings die zowel goed als betaalbaar zijn!

Andere tips, restaurants of must sees zijn ook van harte welkom!

Alvast bedankt!
Groeten van Jeffrey en Marita
maritaenjeffrey is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 15:26   #14
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Hoi Jeffrey en Marita! Van harte welkom op het forum. Even een tip: laat je plannen niet helemaal afhangen van het antwoord op je vragen; niet dat je geen antwoord zult krijgen, integendeel, maar op dit forum staat al heel veel concreets, en dat is natuurlijk niet voor niets. Daar komt bij dat jullie natuurlijk wel een beetje laat zijn met het inwinnen van informatie...

Kijk vooral zelf even de rubrieken "Kamperen" en "Attracties & Bezienswaardigheden" door, dan krijg je alvast een indruk wat zoal de mogelijkheden zijn en kan je evt. in bestaande onderwerpen vragen stellen die van toepassing zijn.
Succes!
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 16:12   #15
maritaenjeffrey
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ben idd de hele middag al aan het rondsnuffelen geweest op het forum en heb vanalles opgeschreven, maar vind eigelijk steeds dezelfde campings, a la: Frymburk, villa bohemia, autocamp lipno modrin, Camping Chvalsiny. Vandaar dat ik ook benieuwd was naar de andere adresjes...

Qua bezienswaardigheden gaan we zeker Cresku Krumlov bewonderen en wellicht nog richting praag, verder heb ik niet echt concreet kunnen krijgen wat echte leuke bezienswaardigheden zijn.

Tevens houden wij wel van knusse terrasjes en verlichte straten, gewoon dat het gezellig oogt, misschien zelfs wat live-muziek erbij...
Zijn hier ook nog tips over in de buurt??

Hoop alsnog wat te horen!

Groeten Jeffrey en Marita
Oud 18-07-06, 16:24   #16
Vonny
Geblokkeerde account

Cresky Krumlov lijkt me mooi s.avonds.
Restaurants zijn er voldoende buiten de camping in de dorpjes of langs de binnenwegen.

Kemp Jesonev bij het veerpont zag er mooi uit.

Cesky Budejodevice met zijn mooie plein etc zou ik niet overslaan op weg naar Praag, er is ook een enorm grote InterSpar winkel.
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-07-06, 19:30   #17
maritaenjeffrey
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Bedankt voor je reactie Vonny, maar heb geprobeerd meer over Kemp Jesonev te vinden, maar Google kan helemaal niets vinden en hier op het forum verder ook niet... weet je zeker dat de camping zo heet?

Weet je misschien nog andere namen van campings?
Oud 18-07-06, 20:07   #18
esiegers
Volwaardig Lid

esiegers's avatar

Nationaliteit:
het allebeste kan je een camping kaart kopen in tsjechie zelf.
want anwb campings zijn idd duur en heb weinig in tsjechie dus hang je maar van weinig campings af.
Oud 18-07-06, 20:09   #19
maritaenjeffrey
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hey esiegers!

Bedankt voor je reactie, maar zou je wat specifieker kunnen zijn, bijv. namen van campings e.d.? Of andere tips...
Oud 18-07-06, 20:14   #20
esiegers
Volwaardig Lid

esiegers's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
De door mij genoemde campings staan in de ACSI en de ANWB vermeld en daarvan heb ik er een stuk of bezocht, prijzen van 10-13 euro voor caravan,stroom,auto en 2 personen, deze campings liggen allen aan het Lipnomeer.

Misschien handig als je een overzicht van camping namen geeft en eventuele websites, mooie en goedkopere campings zijn voor velen interressant, Bij voorbaat dank
Ja maar niet alleen aan het lipnomeer zitten mooie campings ook aan het orlikmeer wel vooral autocampings zijn typisch tsjechische campings.
Goedkoop zijn de campings toch wel in tsjechie ???
heb nog geen duure camping daar meegemaakt
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed