|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Voor jongeren geschikte camping gezocht
Ik ben 19 en ga dit jaar voor het eerst naar tsjechie, wie weet een camping waar meer jeugd te vinden is of wat te doen is gvoor de jeugd, er hoeft geen disco bij te zijn maar zou wel fijn zijn als er meer jeugd is, ik ga de eerste 3 weken van augustus zijn er veel mensen die zo laat op vakantie gaan???
Bedankt alvast voor jullie reacties |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo Martijn,
Wij hebben 2 kids van 15 en 11 jaar. We zijn in het reuzengebergte geweest bij camping dolce Vita. Er is een kleine disco bij en veel jongeren. Een groot meer waar je kunt zwemmen. Dit is wel 3 jaar geleden. Er waren genoeg jongeren voor onze kids,maar ook wel van jouw leeftijd. Elke avond werd er een kampvuur gemaakt waar iedereen bij zat. Erg gezellig. Anders moet je even kijken op de site van deze camping.En je kunt ook naar de reacties kijken van andere mensen op campingreview.nl. Groetjes en succes . Gitte Masselink En nog wat Martijn, Je gaat de eerste weken van de bouwvakvakantie,dat is juist leuk en meer kans op jeugd |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi Martijn,
Ik ga ook naar het Lipnomeer. Ik heb campings uitgezocht via www.eurocampings.net. Bij sommige campings staat een website vermeld. Of je kunt de camping op zoeken via google. Ik heb niet echt gezien dat er een activiteitenteam aanwezig was op een van de campings. Ook zijn discotheken aan het lipnomeer denk ik spaarzaam. Maar overdag valt er genoeg te doen: kanoen, raften, fietsen. En erg leuk: 's avonds mag er op heel veel campings een kampvuurtje voor je tent gemaakt worden. groetjes monique |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Bij het lipnomeer zijn veel hollanders idd |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
ik ga 29 juli weg dus dan ben ik daar begin julli tot en met 19 augustus voor de derde keer
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Geblokkeerde account
|
Welke camping ??
Ik ben vorige week geweest op camping Bohemia en heb een camping in Frymburg bezocht, die zag er mooier uit, zij zijn beiden duur ,te weten zo,n 600 kronen voor 2 personen. Inderdaad zijn erveel landgenoten uit Nederland |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Geblokkeerde account
|
Toch typisch dat op de mooie tsjechische campings nagenoeg geen Nederlanders te vinden waren, ik ben bij zo,n 5 campings langs gefietst, kwalitatief kon ik me er wel iets bij voorstellen.
Prijsnivo is er een stuk lager, gemiddeld rond de 10 Euro. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
wij zijn naar verschillende campings geweest en waren per nacht met een hond en 4 personen nog geen 10 euro per nacht kwijthoor!!!!
en het sanitair daar was schoon hoor uit eigen ervaring mee gemaakt dus waarom dan meer betalen ? als het goedkoop kan. |
|
|
|