|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Hier kan je er wat meer over lezen.
![]() Op www.mapy.cz kan je zien dat Pribram ongeveer halverwege Pilzen-Praag ligt, maar dan iets meer zuidelijk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Hier heb je een duidelijker beeld van waar Pribram gelegen is.Als je bij mapy.cz rechtsboven op de knop met opschrift"planovac tras" klikt en je vult in de bovenste kader je vertrekpunt in en op de onderste kader Ligionaru 378 Pribram(adres aquapark),je klikt op de knop achter deze kader (opschrift najdi trasu) dan krijg je een tracject berekening met kaart.Op deze kaart kan je inzoomen en overschakelen op luchtfoto's dit door op de knop met opschrift "satelitni of letecka" te klikken.Als je maximaal inzoomt op je eindpunt kan je met een beetje zoeken rond dit punt het aquapark zien liggen.
![]() Heb uit andere topic begrepen dat je naar Probulov op vakantie gaat dit ligt +/- 36Km van het aquapark volgens de berekening op mapy.cz ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Aquaparken & zwembaden
Onderstaand een beknopt alfabetisch overzicht van aquaparken/zwembaden in Tsjechië.
Bazantnice Bohumin, Bospor Frenstat Hluk Jicin Jindrichuv Hradec Kladno Klasterec nad Ohri Letnany, Lagoon Liberec, Babylon Most, Aquadrom Pardubice, Koupaliste Cihelna Praag, Aquapalace Praha Pribram Slany Sletiste Spindleruv Mlyn Teplice Uherský Brod, Delfin Vyskov Zamberk De lijst is allesbehalve compleet, maar ik zal hem zo nu en dan aanvullen. Weet jij er nog eentje? Stuur me dan een PM met de website of de plaatsnaam; dan voeg ik hem aan de lijst toe. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
Overdekt zwembad in Cesky Krumlov
Hallo allemaal,
Heeft een van u wel eens het overdekt zwembad in Cesky Krumlov bezocht? We zijn niet zo weg van het overdekt zwembad in Lipno en hoorden te laat dat er ook een is in Krumlov, dat ook nog eens dichterbij is voor ons. We horen graag wat bezoekers ervan vonden. Brenda |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
|
Hier alvast de web site ceskykrumlov.info Misschien is hier ook nog enige info te vinden.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
nou ik ben in een zwembad geweest en die was harsitkke mooi
met 3 glijbanen het was in decin er was een buiten bad met stroomversnelling en een rechthoekig bad een zwem bad en een heel mooi recreatie bad de moeite waard om er heen te gaan dus. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Legende
|
Lieve Noekie14, het gaat over Cesky Krumlov. Decin ligt uren rijden daar vandaan.
|
|
|
|