|
|
#1 |
|
Lid
|
Vulkaan bij Cheb?
wie oh wie, weet hier iets over te vertellen,
er moet dus in de buurt van Cheb, een vulkaan zijn, de jongste van Tsjechie. kan moeilijk verder iets over vinden. wie weet of dat de moeite waard is om eens te kijken, als er al wat te zien is. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Bedoel je soms Soos, (kijk even bij Soos, links op deze website voor meer info en een kaart) de moddervulkaantjes, een kilometer of 6 boven Cheb (bij Hájek)?
Je kan daar een rondwandeling van ongeveer 1 uur maken door het moerasgebied over houten vlonders en er is ook nog een museum bij en een vogelopvang. Het ruikt er erg naar zwavel, maar het is wel leuk om al die gaten in de grond te zien borrelen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
ik hoorde iets over de jongste vulkaan van Tsjechie, in de buurt van Cheb, maar het zou natuurlijk heel goed kunnen, dat ze Soos bedoelen.ik weet niet of Soos de jongste vulkaan van Tsjechie is,het lijkt me eigenlijk wel, dat ze dit bedoelen, omdat het allebei vlakbij Cheb ligt.
in iedergeval bedankt voor de snelle reactie. |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Forum Freak
|
Graag gedaan Beerebootje, maar ik heb nog even de eerste link aangepast naar een link met wat meer info. Maar ook deze is in het Tsjechisch
![]() Hier nog een link naar een reisverslag met wat foto's |
|
|
|