|
|
#51 |
|
Forum Freak
|
FC Twente test Tsjech van Anderlecht
![]() FC Twente geeft Martin Kolar (foto) de kans een contract te verdienen. De 22-jarige aanvaller zal een week lang een stage afwerken in Enschede. Vervolgens zal worden beslist of de samenwerking zal worden doorgezet. Momenteel staat de Tsjech onder contract bij de Belgische topclub Anderlecht. Kolar komt daar echter niet aan de bak en speelde om die reden het laatste jaar op huurbasis bij zowel Stoke City als Westerlo. Voetbalprimeur AC Milan grootste kanshebber Grygera Calciomercato, de doorgaans onbetrouwbare Italiaanse sportsite, komt met het gerucht dat Zdenek Grygera hoogstwaarschijnlijk naar AC Milan zal vertrekken. Eerdere geruchten gaven juist Juventus als belangrijkste kandidaat aan. Volgens het Italiaanse medium vangen de Amsterdammers een slordige vijf miljoen euro voor de Tsjechische verdediger. Dit is opvallend hoog, aangezien het contract van Grygera bij Ajax nog maar één seizoen duurt. Mocht het gerucht kloppen zal Grygera de omgekeerde weg van Jaap Stam bewandelen. Hij verruilde deze zomer Milan voor Ajax. Voetbalprimeur |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Forum Freak
|
Aston Villa wil hoofdprijs voor Milan Baros(Novum) - Aston Villa laat Milan Baros niet voor een zacht prijsje naar Hamburger SV vertrekken. Dat heeft Villa-voorzitter Doug Ellis de Duitse Bundesligaclub in een gesprek laten weten, meldt de Engelse club op de eigen website. Aston Villa meldde een week geleden dat HSV de club heeft benaderd voor een overstap van de Tsjechische international. Bron: Trouw |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Volwaardig Lid
|
FC Groningen heeft zijn oog laten vallen op de centrale verdediger van FK Mladá Boleslav, te weten Ondrej Svejdik.
Kan iemand mij vertellen of dit een goede keus is? Ik ben namelijk erg benieuwd. Zoals ik heb begrepen worden de onderhandelingen eind deze week afgerond. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Forum Freak
|
Kolar kan ook naar Italië
Kolar kan ook naar Italië
Het is nog onduidelijk of Martin Kolar volgend seizoen bij FC Twente speelt. De aanvaller (22) werkt momenteel een proefperiode af in Enschede, maar staat in de belangstelling van een aantal Italiaanse clubs. Livorno is één van de geïnteresseerde clubs, maar wil de Tsjech eerst een proefperiode zien afwerken. Volgens Belgische media zouden ook Bologna en Chievo Verona interesse tonen in Kolar. |
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
). Ik heb hem twee keer zien spelen, en daar viel hij me niet tegen. Voor Groningen is dit zeker een goede aankoop. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
VIP Lid
|
idd nr 2van de competitie,dit seizoen de bevestiging aub.
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Lid
|
Btw nog effe terugkomende op het bericht van Heinz naar Heracles,
de deal was destijds rond voor een half seizoen verhuur of verkoop, mocht het niet zo zijn dat de fifa er een stokje voor stak omdat je niet in een seizoen 2x van club mag wisselen of iets dergelijks. |
|
|
|