Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Vervoer
SkyEurope Airlines

SkyEurope Airlines

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 21-06-06, 13:51   #31
koei
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik ga 7 juli heen en 16 juli terug met SkyEurope . Ik heb de tickets geboekt met de creditcard van mn vriend, maar die gaat niet mee. Heb ik deze creditcard wel nodig als ik de tickets op wil halen of is enkel dat confirmation number voldoende om de tickets mee te krijgen?

Verder willen we vanaf het vliegveld door naar het Boheems Paradijs om daar rond te trekken. We nemen dan ook ieder een grote rugtas mee. Zijn er nog bepaalde dingen die niet mee mogen in het vliegtuig? We nemen geen gastankjes mee, want die mogen sowieso niet mee, maar een lege coleman brander mag wel gewoon mee? En afgesloten sigflessen Coleman en blikjes? Moet er nog verplicht iets van een hoes om de rugtas heen of is dat niet nodig?
koei is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-06-06, 22:35   #32
Laura
VIP Lid

Laura's avatar

Nationaliteit:
Ik had altijd een dangerous goods kaart maar die heb ik niet meer, ik zal het nog even voor je checken over die brander. Ik weet niet wat er in die afgesloten flessen/blikjes zit?
Je hoeft niet per se een zak om je bagpack te doen, het is opzich wel makkelijker, bagpacks hebben altijd zoveel aanhangsels dat we die via een speciale "afwijkende bagage band" naar de kelder sturen.

Officieel zou je die credit card bij moeten hebben maar in de praktijk wordt er nooit naar gevraagd helemaal niet bij sky europe . Meesten mensen nemen hun e-ticket printje mee maar die heb je ook niet nodig je kan inchecken met je paspoort. Wel raad ik aan dat nummer ergens op te schrijven het komt wel eens voor dat iemand niet in het systeem staat en via dat nummer kan onze ticketbalie makkelijk de boeking nakijken.
Oud 03-07-06, 11:58   #33
ErikTV
Lid

ErikTV's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn gisteren met Smartwings gevlogen, schematijd 20.15 (AAS-PHA). Ik las hier dat er vaak 3 uur vertraging is, en bij aankomst stond er delayed, 21.40. Valt nog mee ... Toch maar inchecken dus, vervolgens, delayed 22.10, 22.40, en uiteindelijk werd het 23.15 en hadden we dus netjes de voorspelde vertraging van 3 uur .
Op zich vind ik vertraging niet zo erg, alleen als ze nou van tevoren beter kunnen voorspellen dat het niet 2140 maar rond 2315 wordt, dan zit je in ieder geval niet 2 uur lang bij een hele kale, saaie gate te wachten.
De gratis housky en cola smaakten wel best na 2 uur op het beton ze hebben gezeten

Erik
Oud 10-07-06, 15:09   #34
sandra66
Actief Lid

sandra66's avatar

Nationaliteit:
Mijn schoonmoeder is met SkyEurope gevlogen; 24-6 naar Praag en 1-7 terug naar Schiphol. Alleen op de 1e een ietsie pietsie vertraging gehad. Verder heel prettig gevlogen en relatief goedkoop.
sandra66 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-07-06, 19:32   #35
Vašek
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Toch heeft Sky Europe best wel regelmatig een vertraging. Mijn vader heeft zowel op de heenreis als op de terugreis 1 uur vertraging gehad. Verder vond ie het prima vlucht.
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-07-06, 22:14   #36
Zdenda
Actief Lid

Zdenda's avatar

Citaat:
sandra66 schreef:
Mijn schoonmoeder is met SkyEurope gevlogen; 24-6 naar Praag en 1-7 terug naar Schiphol. Alleen op de 1e een ietsie pietsie vertraging gehad. Verder heel prettig gevlogen en relatief goedkoop.
mag ik vragen hoe duur het dan was??
Zdenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-06, 04:04   #37
koei
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik ben net terug uit Tsjechie. Zowel heen als terug een prima vlucht gehad! Op de heenweg 10 minuten vertraging doordat we nog niet mochten vertrekken van Schiphol, maar dat werd prima gecommuniceerd. Terugweg ging iets eerder dan gepland en we kwamen een kwartier eerder aan op Schiphol. Op de terugweg kregen we nogwel een enquete waarbij we de pen als dank mochten houden en werden er t shirts verloot onder de mensen die hem ingevuld hadden. Prima maatschappij dus met erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Oud 17-07-06, 11:32   #38
Nathalie L.
Actief Lid

Nathalie L.'s avatar

Nationaliteit:
Vervoer van en naar het vliegveld

2 augustus ga ik voor het eerst met het vliegtuig naar ons vakantiehuisje in Senohraby, net onder Praag. Ik moet in ieder geval naar Praag, Hlavni Nadrazi om daar de trein naar Senohraby te nemen, maar ik heb wat vragen over het vervoer (misschien zijn deze vragen al eens eerder gesteld, maar ik kon het niet zo snel vinden). Het was me bekend dat ik de bus kan nemen vanaf het vliegveld naar Dejvicka. Aangezien dit op lijn A ligt zou ik dan bij Muzeum over moeten stappen. Nu vind ik tussen mijn paperassen een Tsjechisch foldertje waarin informatie staat over de airport Express en ik zie daar het heerlijke woord Holesovice bij staan (ja ja, zou heerlijk zijn, want ligt ook op lijn C en ik heb nogal wat bagage bij me en des te eerder zit ik op m'n terras aan de vino bile). Weet iemand hier meer van? Is het een bus (volgens mij gaan er geen treinen naar het vliegveld) en zo ja, heb ik het goed gelezen???

Heel graag antwoord!!!!

Bedankt!
Nathalie L. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-07-06, 12:54   #39
koei
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik ben vanaf het vliegveld richting station en vervolgens Cesky Raj gegaan. Vanaf het vliegveld kun je een gewone bus nemen naar Dejvicka om daar over te stappen op de metro. Voor het station zul je dan nog een keer over moeten stappen. In totaal kost dit je 20 kronen.

De Airport Express brengt je naar Dejvicka of Holesovice voor 45 kronen. Hierbij komen dan nog eventuele metrotickets. Vanaf Holesovice moet je dan drie metro haltes naar het gewone station.

Met veel bagage is de Airport Express makkelijker, heb je niet zoveel bagage dan zou ik voor de eerste optie gaan omdat het best wel veel scheelt en de metro aanzienlijk sneller is dan de bus. Wij hadden heen de Airport Express omdat we dachten vanaf Holesovice te vertrekken. De terugweg hebben we de gewone vliegveld bus genomen en dat beviel net zo goed. Wij hadden enkel backpacks en waren naar Muzeum gelopen dus dit was toen voor ons makkelijker en voordeliger.
Oud 20-07-06, 19:31   #40
Vašek
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
SkyEurope Airlines start nieuwe routes naar Italië

SkyEurope Airlines breidt eind dit jaar en begin 2007 het aantal routes naar Italie uit. Vanaf 26 december opent de Centraal-Europese low cost carrier een rechtstreekse lijndienst tussen Praag en Turijn. Vanaf 12 januari opent de maatschappij een nieuwe lijndienst tussen Boekarest en Rome.

Op al haar vluchten maakt SkyEurope gebruik van toestellen van het type Boeing 737. Het openen van de nieuwe routes pas volgens SkyEurope in de ‘Go East’-strategie van de maatschappij.

Bron: zakennieuws.nl
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed