|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Gast
|
Rondvaarten over de Moldau in Praag
Hallo allemaal,
Nog twee weekjes en dan zit ik in Tsjechie!!! We gaan eerst een weekje naar Praag. Mijn vraag is of iemand ooit een rondvaart heeft gemaakt op de vltava? Was dit een succes? Ik heb het namelijk ook een keer op de seine in Parijs gedaan en vond er toen niks aan. groetjes |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Een echte aanrader is een boottocht naar de zoo van Praag. Vertrek ter hoogte van de Palacký en Zeleznicni bruggen. De boottocht kan in beide richtingen maar men kan ook met de bus terugkeren naar Praag centrum.
Dezelfde firma verzorgd ook andere boottochten en rondvaarten. paroplavba.cz |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
De
zoekfunctie
van dit forum doet wonderen....
Onze Punk heeft daar ooit eens heel wat over geschreven (met plattegrondjes).......
|
|
|
#4 |
|
Gast
|
Nou dat zijn genoeg tips! Met die dierentuin erbij zeker een leuk uitstapje.
Hm denk dat ik niet een week maar een heel jaar op vakantie ga in praag! bedankt |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
Wat de boottrip naar de dierentuin betreft: de laatste keer toen ik in Praag was (begin mei dit jaar) was men her en der in Praag bezig met het repareren en herstellen van de kades. Het vertrekpunt van de boot was kennelijk naar een andere plek verplaatst, want ik heb hem niet gezien. We zijn inmiddels bijna 2 maanden verder, dus misschien vaart hij weer vanaf z'n vaste stekkie.
![]()
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Wat wel een aanrader is een rondvaart met warm buffet prijs weet ik niet meer maar was zijn geld wel waard.vertrek over karelsbrug 300 mtr.
lings
|
|
|
#8 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gast
|
Vertrekt die jazzboot net als andere boten vanaf karlovo namesti?
groeten |
|
|
|