|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Geblokkeerde account
|
Hallo, inderdaad weer terug van een mooie en onderhoudende vakantie in Tsjechie, blij dat wij voor de omgeving van Trebon gekozen hadden ivm met de prachtige aangegeven fietsroutes op redelijk vlakke padden,een mooie 18 holes golfbaan bij Nova Brystrice en het plaatsje Trebon met zijn restaurantjes.
De 6000 meren staan bekend voor zijn karper teelt, 1* een stuk karper gegeten,daarna vlug op een gepaneerde forel overgestapt. De kampvuurplaatsten bij Sever zijn uitsluitend naast de waterkanten van de staanplaatsen toegestaan. De 0,5 l pullen bier kun je voor 20 kronen gekoeld meekrijgen zonder statiegeld en er staan 2 wasmachines, die langzaam werken (wassen en drogen zo,n 3 uur) |
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Geblokkeerde account
|
Citaat:
De mede-eigenaar Petr is op zoek naar geld om zijn ex vrouw uit te kopen, zakelijk niet verstandig om een bedrijf in gemeenschap van goederen op te nemen, jammer maar voor de plezierige en behulpzame campingbaas. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Wij hadden een plaats pal aan de waterkant en daar had iederen een kampvuurplekje. Bij het restaurant koop je daar een zak hout voor. Ik heb de disco nog even nagevraagd bij mijn zoon en die zij dat het meer omhoog was net buiten het dorp. Maar kon het zich niet meer zo goed herinneren. Het zou best kunnen dat ie helemaal weg is. Je weet het nooit daar haha. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Geblokkeerde account
|
De hangplaats-kampvuur was op een aangrenzende camping en niet op Sever ,een soort jongerencamping, van enige jongenlui op Sever hebben wij in 12 dagen niets opgemerkt.
Hout kocht niemand bij de camping, er ligt voldoende los hout in de aangrenzende bossen, de Tsjechen hebben allen een bijl en zaag bij zich, volgend jaar neem ik ook een hakbijl mee. LOL |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
Net terug 04-08-06
Helaas zijn we net weer terug uit chlum u trebone maar zou graag weer terug gaan naar het rustige leventje daar
.Hebben drie mooie weken gehad met heerlijk weer. Heb nog wel even gekeken naar mensen met een golden retriever er liepen wel een paar maar heb ze niet aangesproken. is ook erg moeilijk voor mij als ik met mijn honden uit ga (herder en een klein zwart hondje). Mischien wel opgevallen met mijn kale kop maar goed kom je volgend jaar weer dan spreek je me maar aan.Helaas vanaf zondag begon het te regenen en hebben we woensdag de boel in gepakt. Ik heb petr nog wel even gesproken en hij hoopt gewoon (en ik denk dat het ook wel lukt) om volgend jaar gewoon door tegaan. Groeten aan alle gasten van camping sever van Feiko |
|
|
|