|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Villa bohemia geschikt voor 16-21???
Hallo,
We zijn van plan om met enkele families naar villa bohemia te gaan. Nu hebben we gehoord dat er voor de jeugd van 16-21 jaar niet veel te doen zou zijn. Weet misschien iemand of er een dorpje in de buurt is waar je te voet heen zou kunnen lopen om bijvoorbeeld daar iets te drinken? We hebben al verschillende websites gezocht, maar dit wordt ons niet echt duidelijk. Alvast bedankt! Groetjes, Daniëlla |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Moderator
|
Dit staat erover op hun website, Daniëlla:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
Dorpje is op loopafstand, stelt niet zoveel voor. Klein vietnamees marktje, een paar restaurantjes.
10 minuten met de auto ligt een groter en toeristischer plaatsje: Horni Plana. Camping ziet er Nederlands uit. Keurige plekken en een restaurantje. Hoe het er 's avond is weet ik niet, wij zijn er op een regenachtige middag heen gelopen. Ziet er wel uit als een echte watersportcamping, kan ook haast niet anders zo dicht aan het water. Neem dus je surfplank oid mee zou ik zeggen. Dieneke ![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Dus als je zou willen informeren voor ons, erg graag ! Alvast bedankt Brenda |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geblokkeerde account
|
Wij zijn 3 nachten op deze bijzondere rustige camping geweest.
Kosten per nacht voor caravan,stroom en 2 personen bedraagt er 640 Kronen, voor kinderen is er niets te doen muv zwemmen,zeilen en surfen, in het dorpje draait een kermis en er is een druk strand. Een hond is er geen probleem. Bezetting op de camping is 40 % nederlands,40 % duitsers en 20 % tjsechen met tentjes, de plaatsen zijn er afgebakend. De ernaast gelegen campings zijn veel goedkoper maar zaten tjokken vol na 01 juli. Als je er speciale vragen zijn hoor ik het wel. Gr V |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Wij zijn vorig naar Villa Bohemia gegaan en wilde daar een paar nachten blijven. Maar toen wij aan kwamen was de camping vol. Wel was er een trekkershut beschikbaar en daar hebben een nacht in geslapen. De camping was erg keurig gerust erg strak te noemen. Direct aan het meer. Geen campingwinkel aanwezig maar honderd meter buiten de camping wel. Restaurant aanwezig en zeer vriendelijk personeel. Wij hebben een tent en tentkampeerders moesten direct aan het meer gaan staan en aangezien wij twee kleine kinderen hebben leek ons dat niet zo handig. En de plaatsen laten aan wensen over wat grote betreft. Er is een kermis en een vetnamese markt in de directe buurt en voor de rest is er niet zo veel te doen. De stad Krumlov ligt ongeveer 25km verder en dat is zeer de moeite waard. Nog even dit je vroeg of er een kampvuur gestook mocht worden dit mocht niet bij de tent en of er een algemeen kampvuurplaats was weet ik zo niet |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Villa Bohemia aan het Lipnomeer
Daar willen we dit jaar naar toe maar ik weet niet of je kan reserveren
, volgens de site niet maar als iemand weet of het wel kan laat het mij even weten .Gr.Henk ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Legende
|
Volgens de site inderdaad niet villabohemia.cz
"Gezien onze ervaringen in het vorige seizoen doen wij geen reservaties meer vooraf." De chalets kunnen echter wel gereserveerd worden. |
|
|
|
|
|