|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Geblokkeerde account
|
Komen er net vandaan, in het dorp was geen disco aanwezig, ernaast ligt een soort jeugdcamping, er is geen speciaal kinder kampvuur aanwezig en degene die aan de waterkant staat verzorgen hun eigen vuur tegen de muggen en koude.
24 uur zonder stroom gezeten met 48 uur regen. De camping stroomde na 01 juli compleet vol. Rustige sfeer en Petr is een goede camping gastheer, voor hem het laatste jaar ivm zijn scheiding en campingboedelscheiding. Jammer |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Hoi Vonny,
Weer terug van vakantie, zie ik. Hebben jullie het lekker gehad ![]() De disco is dus verdwenen uit het dorp lees ik. Maar we mogen wel een vuurtje maken bij de tent, dat maakt alles weer goed. Jeetje, wat vervelend zo lang zonder stroom. Gelukkig heb ik ook nog gaslampen voor het geval dat en natuurlijk gaan er altijd kaarsen mee. Ik heb er al rekening mee gehouden dat het vol zal worden, ik wacht het verder maar af. Bedankt voor je reactie.
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
#24 | |
|
Geblokkeerde account
|
Hallo, inderdaad weer terug van een mooie en onderhoudende vakantie in Tsjechie, blij dat wij voor de omgeving van Trebon gekozen hadden ivm met de prachtige aangegeven fietsroutes op redelijk vlakke padden,een mooie 18 holes golfbaan bij Nova Brystrice en het plaatsje Trebon met zijn restaurantjes.
De 6000 meren staan bekend voor zijn karper teelt, 1* een stuk karper gegeten,daarna vlug op een gepaneerde forel overgestapt. De kampvuurplaatsten bij Sever zijn uitsluitend naast de waterkanten van de staanplaatsen toegestaan. De 0,5 l pullen bier kun je voor 20 kronen gekoeld meekrijgen zonder statiegeld en er staan 2 wasmachines, die langzaam werken (wassen en drogen zo,n 3 uur) Citaat:
De mede-eigenaar Petr is op zoek naar geld om zijn ex vrouw uit te kopen, zakelijk niet verstandig om een bedrijf in gemeenschap van goederen op te nemen, jammer maar voor de plezierige en behulpzame campingbaas. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Wij hadden een plaats pal aan de waterkant en daar had iederen een kampvuurplekje. Bij het restaurant koop je daar een zak hout voor. Ik heb de disco nog even nagevraagd bij mijn zoon en die zij dat het meer omhoog was net buiten het dorp. Maar kon het zich niet meer zo goed herinneren. Het zou best kunnen dat ie helemaal weg is. Je weet het nooit daar haha. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Geblokkeerde account
|
De hangplaats-kampvuur was op een aangrenzende camping en niet op Sever ,een soort jongerencamping, van enige jongenlui op Sever hebben wij in 12 dagen niets opgemerkt.
Hout kocht niemand bij de camping, er ligt voldoende los hout in de aangrenzende bossen, de Tsjechen hebben allen een bijl en zaag bij zich, volgend jaar neem ik ook een hakbijl mee. LOL |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nieuw Lid
|
Net terug 04-08-06
Helaas zijn we net weer terug uit chlum u trebone maar zou graag weer terug gaan naar het rustige leventje daar
.Hebben drie mooie weken gehad met heerlijk weer. Heb nog wel even gekeken naar mensen met een golden retriever er liepen wel een paar maar heb ze niet aangesproken. is ook erg moeilijk voor mij als ik met mijn honden uit ga (herder en een klein zwart hondje). Mischien wel opgevallen met mijn kale kop maar goed kom je volgend jaar weer dan spreek je me maar aan.Helaas vanaf zondag begon het te regenen en hebben we woensdag de boel in gepakt. Ik heb petr nog wel even gesproken en hij hoopt gewoon (en ik denk dat het ook wel lukt) om volgend jaar gewoon door tegaan. Groeten aan alle gasten van camping sever van Feiko |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Geblokkeerde account
|
Fijn dat het jullie daar ook zo goed bevallen is, het is inderdaad een rustige camping en een vriendelijke Petr eveneens zijn medewerkers.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
Hmm, Vonny, ben jij wel op de zelfde camping geweest? Wij zijn net terug en alles was nog precies zoals ik me herinnerde. De jongeren, waar er héél veel van rondliepen, maakten bij de tafeltennis een eigen (supergroot) kampvuur. Bier haal je per glas bij het restaurant en daar betaal je statiegeld voor. Hout werd flink afgenomen bij de receptie, 's ochtend werd een lading zakken afgeleverd en 's avonds was alles weg. Iedere plaats heeft een kampvuur plek, niet alleen bij het water. De disco/café was er ook nog, in het dorp.
Hé Feiko, jij stond er dus gelijk met ons? Wij stonden daar met een camper, 2 kids en twee motoren. Waar stonden jullie dan? Wij zijn donderdagochtend naar huis gereden. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Geblokkeerde account
|
Autokemp Sever.
Ben daar geweest van 23 juni tot 05 juli. Eigenaar heet met zijn voornaam Petr. Geen kampvuur bij de tafeltennishoek, staat bij de kiosk-receptiehut.Alleen kampvuurtjes langs de waterkant angelegd middels stenen, bij het rstaurant lagen een paar zakken hout al een paar weken te wachten om verkocht te worden. Voor een halve liter pivo betaal je 20 kronen zonder statiegeld. Het dorp is pl.m een km1 verwijderd van Sever en een discotheek heb ik daar niet ontdekt, was er ook niet op zoek naar. Ik kan me niet voorstellen dat we over dezelfde camping praten, het hoogseizoen begon er toen wij weggingen, zo,n dramatische verandering kan dat toch niet opleveren. ![]() |
|
|
|