Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Sociaal - Nieuw op het forum
Hallo allemaal

Hallo allemaal

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 18-05-06, 22:48   #31
Super Lid

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Willem121968 schreef:
Ben weer terug.
Beste Willem 1968.
Ben blij dat je weer terug bent op dit Forum. Ik was al bang dat ik je te veel had afgeschrikt. Was niet mijn bedoeling in ieder geval. We kunnen misschien ook maar beter stoppen met deze discussie. Misschien heb ik wel last van een "generatiekloof".

Maar Tsjechie is niet alleen en land van mooie mevrouwen. Het heeft meer te bieden . Ik geniet al jaren van dit prachtige land. Ik hoop dat jij OOK van al dat moois kunt genieten.
En gelukkig heb ik wat meer "vrije"tijd dan jij om van al dat moois te genieten. Ik ben gelukkig geen "werkslaaf" meer. Ben nu elke dag "op vakantie". En het zijn ook niet allemaal azijnpissers op dit forum. En als ik zo oud als jou was dan zat ik nu, om deze tijd 23.49 uur zeker niet achter de computer maar dan zat ik achter de v... aan. Je moet er wel wat voor doen Willem !!
groeten
Tabe.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-05-06, 22:51   #32
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ok thanks voor je reactie. Ben net mijn mails aan het doorwerken. Maak je over mij maar geen zorgen hoor, komt best goed!.

Slaap lekker voor straks
Willem121968 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-05-06, 18:59   #33
Volwaardig Lid

cornelis's avatar

zijn die vrouwen makkelijker voor je om ''te pakken''?
cornelis is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-05-06, 19:38   #34
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ook leuk om jou te leren kennen!. Wat is jouw probleem nu weer?.
Willem121968 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-05-06, 20:10   #35
Super Lid

jan nijdam's avatar

Nationaliteit:
Wat hebben wij een geluk. Als lid van het Tsjechisch Forum hebben wij in ons midden niet alleen een vrouwenkenner, maar ook een mensenkenner gekregen.
Als je problemen hebt, schrijf het maar........
jan nijdam is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-06-06, 19:24   #36
Geroyeerd Lid

Ben dan wel pas nieuw op dit forum, dus heb alles nog niet kunnen lezen, maar als jij op Tsjechiesche vrouwen valt, moet jij weten, maar wat ik niet begrijp is dat plaatje van die motor met die bijna blote vrouwen erop.
Ik ben echt niet preuts, maar ik vind dit zo ontzettend sexistisch, en krijg verder de indruk dat jij hier op het forum zit om op een goedkope manier aan een oost-europeesche vrouw te komen, en lol te beleven.
En niet om mee te trouwen!!!!
Alwine is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-06-06, 19:50   #37
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Alwine schreef:
Ik ............ krijg verder de indruk dat jij hier op het forum zit om op een goedkope manier aan een oost-europeesche vrouw te komen, en lol te beleven.
En niet om mee te trouwen!!!!
De persoon in kwestie is niet meer op het forum geweest sedert 27-05-06 04:03. Hij heeft wellicht begrepen .............zijn enige bijdragen trouwens zijn enkel in dit topic te vinden.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-06-06, 07:39   #38
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
en gisterenavond weer was willem weer even aanwezig.
het maakt niet uit wat willem's beweegredenen zijn/waren om hier op het forum te verschijnen en zijn stelling/vraag te poneren.
iedereen heeft zo zijn/haar we redenen om hier te zijn.
de een voor cultuur, de ander voor gezelligheid, weer een ander voor de natuur, eten en drinken, fraaire verhalen vertellen, fraaie verhalen lezen, enz enz
en zeggen we allemaal niet altijd : voor elk wat wils op het Tsjechisch Forum ??
dus dan is ook iedereen welkom. en als iemand "vreemde" dingen zoekt of vraagt, merkt die persson vanzelf wel of er wel/geen response komt en weet dan meteen of er medestanders zijn.
er lopen meerder rokkenjagers rond hier, en die zijn onderhand geaccepteerd door bijna iedereen.
zullen we zo onderhand het tegenstandertje spelen achterwege laten ??
misschien vindt willem dan ook hier zijn draai.
Oud 29-06-06, 15:19   #39
Volwaardig Lid

JipJan's avatar

Nationaliteit:
Ha ha wat een levendige discussie :-)

Wat ik toe wil voegen is dat ik me in Tsjechie een stuk minder leuk aankleed dan in Nederland, omdat ik dat geile gedrag en opmerkingen van die mannen vervelend vind. In Nederland is het geen probleem om er goed uit te zien, mannen gaan er veeluit veel suptieler mee om en spreken je ook nog aan als mens, niet als sexobject. Verklaart misschien ook waarom vrouwen (grotendeels) in nederland gewoon 'zijn'. Kleding moet praktisch zijn en alleen in het uitgaangsleven is het echt praktisch om er 'hot' uit te zien.

Geile mannen die geile vrouwen zoeken is inderdaad iets heel normaals... alleen, naar mijn mening, nogal primitief... je zou toch denken dat we in 2006 toch eindelijk niet meer leven vanuit primitieve instincten, maar dat houd je toch...zowel in nederland als hier
JipJan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-06-06, 19:09   #40
Geroyeerd Lid

marcel, het gaat mij verder niet om de beweegreden van deze Willem, wat mij stoort is het "mooie" plaatje waar hij mee pronkt.
Nogmaals, ik kan heel goed de zon in het water zien schijnen, maar net wat je zegt, laten we het een beetje leuk houden, maar daar hoort volgens mij ook bij dat de vrouwen in het algemeen niet als een sex opject afgebeeld hoeven te worden.
Ik hoef er echt verder niet meer over uit te wijden, en ik hoop inderdaad dat Willem z'n draai hier kan vinden.
Ik zelf vind het een harstikke leuke site, dus verder zand erover.
Alwine is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed