|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Verzekeren van pand en inboedel
ons huis zal binnenkort bij het kadaster zijn ingeschreven en ik ben momenteel bezig met het uitzoeken van verzekeringen en dergelijke.
het huis is eigendom van onze s.r.o. heeft er iemand een tip v.w.b. inboedel en opstal verzekering. ik krijg in ieder geval een offerte van de volksbank. ron |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Wij zijn verzekerd via Česká Pojišťovna. Opstal en inboedel. Let even op dat de inboedelverzekering voor
vakantiehuizen
behoorlijk hoog ligt.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
|
wij hebben de opstal afgesloten bij Allianz (via onze jednatel)
er zijn inderdaad strenge regels tav inboedel. en vanuit nederland wilde al helemaal geen enkele verzekeraar ons verzekeren (niet vanwege een hoger inbraak-gevaar in CZ) om een inboedelverzekering te verkrijgen moet je toch op zijn minst voor alle ramen tralies maken, tja en dan weet meteen idereen dat er wat te halen valt ?!?!? |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
lettertjes lezen en kan ik een eventuele schadeafwikkeling "gewoon" in het Nederlands doen. Hoefde overigens geen tralies aan te brengen. stuur maar een PM als je meer info wil, het is hier tenslotte geen reclamesite. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pivonist
|
Kan iemand vertellen hoeveel het ongeveer kost een brand en diefstal verzekering voor een huisje wat ik aldaar ga bewonen??
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Inboedel 0,8% van de vervangingswaarde waarbij elektronisch apparatuur maar voor maximaal 2500 euro is verzekerd. Verzekering tegen oplichting door Pekar, 2 Cambrinus (40 czk) ![]() |
|
|
|
|