Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Sociaal - Nieuw op het forum
Ik lees al tijden, dus nu maar eens voorstellen!

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 19-06-06, 11:47   #1
sannekje
Nieuw Lid

sannekje's avatar

Nationaliteit:

Hallo allemaal,

Zoals ik al in de titel aangaf lees ik al tijden op dit forum, maar ik heb mij nog nooit voorgesteld of ergens op gereageerd. Het wordt tijd dat ik dat eens ga doen...

Ik (of eigenlijk wij) gaan komende zomer voor de vijfde keer naar Tsjechië op vakantie. Wij kamperen daar altijd met onze twee Friese Stabijen (voor degene die niet weten wat dat zijn: echte Hollandse jachthonden), bij voorkeur op boerderijcampings. Afgelopen zomer zijn wij van Amsterdam naar 't Gooi verhuisd, waardoor we maar twee weken vakantie over hadden. Dit jaar maken we het goed door vier weken naar Tsjechië te gaan.

Afgelopen najaar heb ik de cursus "Tsjechisch op reis, deel 1" aan de volksuniversiteit van Amersfoort gevolgd en hoop daar dit jaar gebruik van te kunnen maken tijdens de vakantie. Helaas had ik geen tijd om de vervolgcursus te volgen, maar misschien lukt mij dat komende winter wel.

Hierbij twee foto's van onze twee honden in Tsjechië:

sannekje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-06-06, 12:00   #2
Elly
VIP Lid

Elly's avatar

Nationaliteit:
Welkom op het forum Sannekje! En wat een leuke honden hebben jullie. Ben benieuwd hoe je de cursus van de Volksuniversiteit op de vakantie kunt gebruiken. Wij moeten ook nodig eens aan zo'n curus beginnen. Amersfoort is niet ver weg hier vandaan.
Elly is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-06-06, 16:24   #3
Jon
Lid

Jon's avatar

Nationaliteit:
Welkom,

Ook wij hebben een friese stabij, maar die blijft lekker thuis bij onze kinderen. Die HAAT campings.... Jammer hoor, is zo leuk als dat wél goed gaat.

Jon
Jon is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed